دفترچه راهنمای سرویس نکسوس 5 و مشخصات دقیق آن لو رفت

به نظر می‌رسد دستگاه‌های نکسوسی استعداد عجیبی در لو رفتن پیش از معرفی دارند. دفترچه راهنمای سرویس نکسوس 5، گوشی نکسوسی جدید گوگل که بارها مشخصات و تصاویری از آن لو رفت حالا درز کرده و مشخصات دقیق آن را لو داده است.

0

فارنت: به نظر می‌رسد دستگاه‌های نکسوسی استعداد عجیبی در لو رفتن پیش از معرفی دارند. دفترچه راهنمای سرویس نکسوس 5، گوشی نکسوسی جدید گوگل که بارها مشخصات و تصاویری از آن لو رفت حالا درز کرده و مشخصات دقیق آن را لو داده است.

Nexus-5-disassemble

ابتدا چندین تصویر از نحوه باز کردن دستگاه برای سرویس وجود دارد که ظاهر لو رفته قبلی را تأیید می‌کند. نکسوس 5 توسط ال‌جی و با شماره مدل LG-D821 لو رفته و در میان جدول مشخصات کامل آن می‌توان موارد زیر را پیدا کرد:

– صفحه نمایش 4.95 اینچی IPS TFT با وضوح 1080p

– 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی

– 2 گیگابایت رم

– پردازنده Qualcomm MSM8794 یا همان اسنپ‌دراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز

– دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو با لرزش‌گیر اپتیکال OIS

– دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل

– باتری 2300 میلی‌آمپر ساعت

– حسگرهای: شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار، نورسنج و حسگر مجاورت

– پشتیبانی از Slimport

– میکروسیم

– چراغ نوتیفیکیشن

– شارژ بی‌سیم

– بلوتوث 3.0 (احتمالاً به اشتباه به جای نسخه 4 درج شده)

– پشتیبانی از UTMS/GSM/CDMA/LTE

Nexus-5-blueprint

اگر به تصویر بالا نگاه کنید یک دایره را در بالا و پایین صفحه نمایش مشاهده می‌کنید. دایره بالایی احتمالاً مربوط به اسپیکر تماس و دایره پایین هم احتمالاً چراغ نوتیفیکیشن باشد. به هر حال از آن‌جایی که نکسوس 5 بارها با همین شکل و شمایل و مشخصات درز کرده تقریباً دیگر شکی نداریم که به احتمال زیاد در 22 مهرماه گوگل نکسوس 5 را آن هم با اندروید جدید 4.4 کیت‌کت معرفی خواهد کرد.

Nexus-5-chip


پایان مطلب/

Source: AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.