نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت 3 رسماً معرفی شد

فبلت گلکسی نوت 3 مدتی است که معرفی شده و به تازگی به بازار کشورمان هم راه پیدا کرده است. اما امروز سامسونگ رسماً مدل دو سیم کارته این فبلت قدرتمند را معرفی کرد که طرفداران خاص خودش را خواهد داشت.

5

همان طور که پیش از این تصاویری از بنچمارک گلکسی نوت 3 دو سیم کارت سامسونگ منتشر شده بود و مانند بسیاری دیگر از گلکسی‌های سامسونگ حالا نوبت به گلکسی نوت 3 رسیده تا دو سیم کارته شود. اولین کشوری که گلکسی نوت 3 دو سیم کارت سامسونگ را دریافت می‌کند چین است، هرچند که این فبلت آنلاک بوده و می‌توان از آن در کشورهای دیگری نیز استفاده کرد.

گلکسی نوت 3 دو سیم کارت سامسونگ

گلکسی نوت 3 دو سیم کارت سامسونگ درست مانند مدل N9005 دارای پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 800 بوده و به همین دلیل احتمالاً برخلاف مدل هشت هسته‌ای اگزینوس اکتا N9000 توانایی فیلم‌برداری 4K و همچنین پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE را به همراه دارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا برطبق نتایج بنچمارک درز شده نسخه دو سیم کارته با حافظه رم و حافظه داخلی کمتر عرضه خواهد شد یا خیر.

Dual-SIM-Galaxy-Note-3

گلکسی نوت 3 دو سیم کارت سامسونگ قرار است با قیمت 735 یورو در آسیا عرضه شود در حالی که قیمت رسمی نسخه معمولی 700 یورو است. البته هنوز سامسونگ در مورد قیمت رسمی و عرضه جهانی این مدل حرفی به میان نیاورده اما مانند دیگر دو سیم کارته‌ها باید به زودی منتظر گلکسی نوت 3 دو سیم کارت سامسونگ در ایران باشیم.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. sajjad می‌گوید

    زیبا بود

  2. مهرداد می‌گوید

    فکر نکنم این قیمت باشه چون مدل یک سیم کارته اون زیر 400 یوروست

    1. محمد هادی کرد بچه می‌گوید

      این روزه اکثر کالا هارو با ذلار قیمت گذاری کرده و قیمت یک سیمکارته ی این گوشی در امریکا 350 دلار بوده در صورتی که با اختلاف 50 دلار در امریکا می توان نسخه دو سیمکارته ی این گوشی رو تهیه کرد قربون قیمت های خودمون برم که قیمت های این دو نوع گوشی تفاوت زیادی با هم ندارن و 50 دلار بیشتر این گوشی رو دو سیمکارته نمی کنه بلکه با اختلاف 24 تومن میشه نسخه ی دو سیم کارته گوشی رو در ایران تهیه کرد .

  3. هلیا می‌گوید

    خیلی خوشکله

  4. نام شما می‌گوید

    700 دلاره نه یورو