آیا استفاده از iOS 7 باعث سردرد، سرگیجه و حالت تهوع می‌شود؟!

به تازگی تعداد زیادی از کاربران در فروم‌های مختلف و سایت‌های مختلف از افکت پارالکس در iOS جدید شکایت کرده‌اند. به گفته این کاربران هنگام کار با گوشی یا تبلت خود در شرایط مختلفی همچون داخل ماشین، یا پشت میز دچار حالت تهوع، چشم‌درد و گیجی شده‌اند.

9

فارنت: اپل بعد از سال‌ها با عرضه نسخه جدید سیستم عامل تلفن همراه خود یعنی iOS 7 طراحی تازه‌ای را به کار برده و آن را طراحی فلت یا تخت می‌نامد. بعد از معرفی این سیستم عامل جدید، افراد زیادی شروع به بدگویی از طراحی و شکل و ظاهر این سیستم عامل کردند، بعضی‌ها بی دلیل و بعضی با دلایلی قانع کننده.
به تازگی تعداد زیادی از کاربران در فروم‌های مختلف و سایت‌های مختلف از افکت پارالکس در iOS جدید شکایت کرده‌اند. به گفته این کاربران هنگام کار با گوشی یا تبلت خود در شرایط مختلفی همچون داخل ماشین، یا پشت میز دچار حالت تهوع، چشم‌درد و گیجی شده‌اند.

iOS-7-UI

البته می‌توان داخل تنظمیات گوشی تاثیر این افکت را کم کرد اما کاملا از بین نمی‌رود. البته مشکل کاربران به صفحه خانگی سیستم عامل ختم نمی‌شود و بسیاری از آنها از افکت زوم در هنگام باز و بسته کردن اپلیکیشن‌ها نیز شکایت کرده‌اند.
به گفته کاربران این افکت نیز باعث سرگیجه کاربران در هنگام کار با آی‌پد یا آیفون می‌شود و این سرگیجه تمام روز آنها را همراهی می‌کند!!

reduce_motion

در فروم پشتیبانی اپل نیز بسیاری از کاربران این مسئله را گزارش کرده‌اند، همچنین گروهی از کاربران اعلام کرده‌اند که با تماس با خط پشتیبانی اپل از این مسئله مطلع شده‌اند که راهی برای از بین بردن این افکت فعلا وجود ندارد و احیانا باید منتظر آپدیت های بعدی باشد.

تا به حال کاربران به این گستردگی از سیستم عامل iOS شکایت نکرده بودند و بعد از سال‌ها شاید این جزئیات کوچک اما عجیب iOS 7 ممکن است کار دست شرکت اپل بدهد!

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. نوید می‌گوید

    سلام به دوستای گلم من از اون روز که گوشیم رو اپدیت 7.0.3 کردم کلا حالم بد شده اومدم ببینم مال چیه دیدم ماله این گوشیه دقیق هم ماله اونه

  2. Amir می‌گوید

    من گوشیم اندرویده ولی ای او اسو بیشتر دوس دارم

  3. jack mason می‌گوید

    واقعا همین طوره که دوستمون گفت، با وجود این که سال ها ست از آیفون استفاده می کنم همیشه برام غیر عادی بود که می دیدم مردم چطوری تو صف های طولانی منتظر وایمیسن تا محصول جدیدی رو از اپل خریداری کنن ، ولی راستش رو بخواهید دارم یواش یواش با هاشون همذات پنداری میکنم
    :)

  4. jack mason می‌گوید

    اگر گجت اپلی دارید به این آی او اس حتما ارتقا بدهید،فوق العاده اس،طراحی ،رنگ،واسطه های گرافیکی …
    عالیه،من به تمام غیر اپلی ها احترام میذارم ولی آی او اس و بخصوص آی او اس 7 اون قدر زیبا و منحصر بفرده که توضیح خوب بودنش اصلا نمیتونه کیفیت خارق العاده اش رو تشریح کنه
    سپاسگذارم

    1. نام شما می‌گوید

      منم مردد بودم ولی واقعا ازش خوشم اومده خوبی اپل اینه که آپدیتاش برای سری های قدیمی هم میاد مثل اینکه یه گوشی نو خریده باشم

  5. زندگی می‌گوید

    بسیارعالی بودممنونم

  6. تارا می‌گوید

    به نظر من بیشتر از آنچه که IOS7 مشکل داشته باشد موضوع مقاومت در برابر تغییر است. تغییرات خیلی اساسی هستند. هر کس که با ویندوز 8 کار کرده باشد می تواند متوجه شباهت واسط گرافیکی این دو سیستم عامل می شود.
    ممکن است باگ هایی در این سیستم عامل باشد،اما قطعاً ایجاد سردرد و سرگیجه نمی کند!!!

  7. منصور می‌گوید

    آره خب البته من کلا از iOS حالت تهوع می‌گیرم!

    1. احد می‌گوید

      من هم از اشخاصی مثل شما حالت تهوع میگیرم .