اپل آپدیت iOS 7 را برای رفع مشکلات امنیتی صفحه قفل عرضه کرد

در هفته‌ای که گذشت دو مشکل امنیتی بزرگ iOS 7 را برایتان نوشتیم که اولی امکان دسترسی به گالری تصاویر و آپدیت استاتوس‌ها را فراهم می‌کرد و دومی هم امکان شماره‌گیری بدون داشتن رمز. حالا اپل برای حل این مشکلات آپدیتی را عرضه کرده است.

0

پیش از این هر فردی بدون داشتن اثر انگشت و یا رمز ورود می‌توانست به تصاویر، ایمیل، پیامک‌ها، فیس‌بوک، فلیکر و توییتر دسترسی داشته باشد و با شماره دلخواهی تماس بگیرد. این آپدیت که حدود 20 مگابایت حجم دارد علاوه بر رفع این مشکلات همچنین برای ورود پسورد یک کیبرد یونانی را هم اضافه کرده است و به جز آن به نظر امکانات جدید و تغییرات دیگری را ندارد.

به هر حال اگر از آی‌دیوایس‌های با نسخه هفتم iOS اپل استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم حتماً برای حفظ امنیت خود این به روز رسانی کوچک را دریافت کنید. برای دریافت آپدیت iOS 7.0.2 می‌توانید از طریق خود دستگاه و به صورت Over the Air و یا از طریق برنامه آی‌تونز اقدام کنید.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.