پس از عرضه آیفون 5S طلایی منتظر گلکسی اس 4 طلایی سامسونگ هم باشید!

شاید این جمله درست باشد که هر کاری که اپل می‌تواند انجام دهد سامسونگ هم می‌تواند آن را تقلید کند! پس از فروش شگفت‌انگیز نسخه طلایی آیفون 5S سامسونگ هم قصد دارد گلکسی اس 4 را در رنگ طلایی عرضه کند.

0

فارنت: شاید این جمله درست باشد که هر کاری که اپل می‌تواند انجام دهد سامسونگ هم می‌تواند آن را تقلید کند! پس از فروش شگفت‌انگیز نسخه طلایی آیفون 5S سامسونگ هم قصد دارد گلکسی اس 4 را در رنگ طلایی عرضه کند.

Golden-Galaxy-S-4

دو هفته از رونمایی آیفون 5اس می‌گذرد و سامسونگ که فروش بیش از انتظار رنگ طلایی آیفون جدید را دیده حالا به فکر افتاده تا پرچم‌دار خودش را هم با رنگ طلایی عرضه کند. در واقع خبر از شرکت سامسونگ امارات متحده عربی به همره یک تصویر منتشر شده است. گلکسی اس 4 طلایی در دو مدل Gold Pink و Gold Brown عرضه خواهد شد و سامسونگ رنگ طلایی را با قهوه‌ای و یا صورتی ترکیب کرده است.

این نسخه‌های طلایی البته تغییر دیگری نسبت به مدل‌های i9500 و i9505 فعلی ندارند و با همان صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 600 یا اگزینوس اکتا، دوربین 13 مگاپیکسلی و اندروید 4.2 عرضه خواهند شد.

البته این دو رنگ ویژه احتمالاً عرضه جهانی نخواهند شد اما از آن‌جایی که بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار ایران از شهرهای امارات متحده عربی وارد می‌شود شاید  به زودی گلکسی اس 4 های طلایی را در ویترین مغازه‌های کشورمان ببینیم.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.