مایکروسافت ظاهرا قرار است در ازای آیفون شما هم 200 دلار پرداخت کند!

اگر به خاطر داشته باشید نوشتیم که مایکروسافت حاضر است بابت دریافت آیپد شما 200 دلار بپردازد و حالا به گزارش Forbes این پیشنهاد مایکروسافت برای آیفون‌ها هم اجرا خواهد شد.

0

فارنت: اگر به خاطر داشته باشید نوشتیم که مایکروسافت حاضر است بابت دریافت آیپد شما 200 دلار بپردازد و حالا به گزارش Forbes این پیشنهاد مایکروسافت برای آیفون‌ها هم اجرا خواهد شد.

iPhone-5-Lumia-1020

این برنامه مایکروسافت که بخشی از کمپین #timetoswitch یا “زمانی برای تعویض” این شرکت است قرار است در برخی فروشگاه‌های مایکروسافت اجرا شود و کاربران قادر خواهند بود با تحویل دادن آیفون 4S یا آیفون 5 قدیمی خود حداقل 200 دلار البته به صورت اعتبار دریافت کنند. این اعتبار تنها برای خرید محصولات از فروشگاه‌های مایکروسافت کاربرد دارد و برای افرادی می‌تواند جالب توجه باشد که از آیفون‌های جدید ناامید شده‌اند و فصد خرید یک ویندوزفون را دارند.

Microsoft-Store

البته این پیشنهاد تنها برای کاربران امریکایی و کانادایی برقرار است و احتمالاً اگر آن‌ها اقدام به فروش آیفونشان در سایت‌هایی مانند eBay و یا Craigslist کنند مبلغ بیشتری نصیبشان خواهد شد؛ مگر اینکه علاقه و عجله زیادی برای سوییچ به ویندوزفون داشته باشند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, Forbes

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.