شایعه/ برنامه تولید آی‌پد 12 اینچی اپل با مشارکت Quanta

یک نشریه چینی مدعی شد شرکت اپل به شدت در حال انجام اقدامات لازم برای تولید مدل جدید آی‌پد با صفحه نمایش 12 اینچی توسط شرکت Quanta است. این شایعه در ادامه انتشار شایعات قبلی در خصوص تولید آی‌پد با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر صورت می‌پذیرد.

0

فارنت: یک نشریه چینی مدعی شد شرکت اپل به شدت در حال انجام اقدامات لازم برای تولید مدل جدید آی‌پد با صفحه نمایش 12 اینچی توسط شرکت Quanta است. این شایعه در ادامه انتشار شایعات قبلی در خصوص تولید آی‌پد با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر صورت می‌پذیرد.

12 inch iPad

 

شرکت Quanta یک شرکت تایوانی است که سال‌هاست تولید محصولاتی از شرکت اپل مانند نوت‌بوک‌ها و آی‌پاد و اخیرا مدل‌های مک‌بوک‌ایر را انجام می‌دهد.
در گزارش روز سه‌شنبه این نشریه چینی آمده است که شرکت Quanta به فکر تنوع بخشیدن محصولات بازار با مدل‌های جدید آی‌پد است که به سرعت به سمت لپ‌تاپ‌های نازک و سبک پیش می‌رود. تحلیلگران بازار اعلام داشته‌اند که با عرضه مدل‌های جدید آی‌پد با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر علاوه بر تحت تاثیر قرار گرفتن بازار این دسته از لپ‌تاپ‌ها در واقع بازار مک‌بوک‌ایر خود شرکت اپل نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و به همین دلیل می‌توان انتظار اضافه شدن دسته جدیدی از آی‌پدهای جدید به سبد محصولات اپل باشیم.

شایعات مربوط به عرضه آی‌پد با صفحه نمایش بزرگ‌تر شایعه جدیدی نیست. در گزارشی که روزنامه استریت ژورنال در ماه جولای منتشر کرده بود مدعی شده بود که اپل حتی در اندیشه تولید آی‌پد 13 اینچی برای برآورده کردن نیاز مشتریان خواهان صفحه نمایش بزرگ‌تر است!

iPad-5-back-panel

انتظار می‌رود شرکت اپل، نسل بعدی تبلت آی‌پد را در اواخر پاییز رونمایی کند و آخرین گمانه‌زنی‌ها، انتظار برای عرضه آی‌پد 9.7 اینچی را پررنگ‌تر جلوه می‌دهد که طراحی خود را از آی‌پد مینی فعلی شرکت اپل الهام گرفته است. اگر تصاویر و شایعات منتشر شده حقیقت داشته باشد، این محصول دارای طراجی نازک‌تر و حاشیه قاب نازک‌تر در اطراف صفحه نمایش و همچنین طراحی شاسی ظریف‌تری خواهد بود.

شایعات همچنین از ارتقا صفحه نمایش آی‌پد مینی به رتینا خبر می‌دهند هر چند به نظر می‌رسد احتمال وقوع چنین موضوعی مشکل باشد.

Source: AppleInsider

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.