شایعه: نسخه هشت هسته‌ای اچ‌تی‌سی وان با 3 گیگابایت رم در راه است

وقتی اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدیدش “وان” را معرفی کرد علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت ساخت عالی از بهترین سخت‌افزار موجود نیز در آن استفاده کرده بود. اما حالا که گوشی‌های قدرتمندتری وارد بازار شده‌اند احتمالاً اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ای جدید از وان را روانه رقابت کند.

0

فارنت: وقتی اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدیدش “وان” را معرفی کرد علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت ساخت عالی از بهترین سخت‌افزار موجود نیز در آن استفاده کرده بود. اما حالا که گوشی‌های قدرتمندتری وارد بازار شده‌اند احتمالاً اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ای جدید از وان را روانه رقابت کند.

HTC-One-colors-2

پردازنده اسنپ‌دراگون 800 در گوشی‌هایی مانند جی2، زد1 و همچنین Apple A7 در آیفون 5اس به راحتی پردازنده اسنپ‌دراگون 600 اچ‌تی‌سی وان را شکست داده‌اند و حالا وقت آن است که اچ‌تی‌سی پرچم‌دارش را در بازار رقابت حفظ کند. شاید مانند سال گذشته اچ‌تی‌سی گوشی One Plus را معرفی کند اما به هر حال شایعات خبر از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با 3 گیگابایت رم را می‌دهند.

Octa-core-HTC-One

از آن‌جایی که فعلاً تنها پردازنده‌ 8 هسته‌ای موجود Exynos Octa سامسونگ است و مدیاتک نیز قول یک پردازنده هشت هسته‌ای واقعی را داده است نمی‌توان حدس زد که اچ‌تی‌سی دقیقاً قصد استفاده از چه پردازنده‌ای را دارد. همچنین در حال حاضر تنها گلکسی نوت 3 مقدار 3 گیگابایت رم را دارد و استفاده از این مقدار رم در وان می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

اما وان جدید تنها از نظر سخت‌افزاری پیشرفت نخواهد کرد؛ امکان Clear Audio قرار است کیفیت و وضوح صدای خروجی را از گوشی حین مکالمه بهبود ببخشید. همچنین اگر شایعات صحیح باشند آنتن‌های بیشتر در اچ‌تی‌سی وان تمامی شبکه‌های مخابراتی امریکا، اروپا و آسیا را پشتیبانی خواهند کرد.

دیگر مشخصات One مانند صفحه‌نمایش 4.7 اینچی فول اچ‌دی، باتری 2300 میلی‌آمپری و دوربین 4 مگاپیکسلی Ultrapixel احتمالاً بدون تغییر خواهند ماند. هنوز هیچ کدام از این شایعات رسماً تأیید نشده‌اند و باید منتظر اعلام رسمی اچ‌تی‌سی بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.