فبلت ال‌جی وی‌یو 3 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی رسماً معرفی شد

پیش از این شایعاتی از مشخصات فنی فبلت LG Vu3 را به همراه تصاویر رسمی مربوط به کاور مخصوص آن برایتان آورده بودیم. حالا امروز ال‌جی به صورت رسمی از این فبلت نامتعارف پرده‌برداری کرده است.

0

فارنت: پیش از این شایعاتی از مشخصات فنی فبلت LG Vu3 را به همراه تصاویر رسمی مربوط به کاور مخصوص آن برایتان آورده بودیم. حالا امروز ال‌جی به صورت رسمی از این فبلت نامتعارف پرده‌برداری کرده است.

LG-Vu-3

شاید بپرسید با این‌که صفحه‌نمایش جی2 هم 5.2 اینچی است چرا وی‌یو3 را فبلت نامیده‌ایم. دلیل این کار به نسبت تصویر صفحه‌نمایش باز می‌گردد. در حالی که جی2 و دیگر گوشی‌های هوشمند بازار نسبت تصویر 16 به 9 دارند سری Vu نسبت تصویر 4 به 3 داشته و در نتیجه طول آن کمتر و عرض آن بسیار بیشتر است؛ به همین علت فضای موجود صفحه‌نمایش بسیار بیشتر از دیگر 5.2 اینچی‌ها خواهد بود. همچنین ال‌جی قلم مخصوصی هم برای Vu 3 در نظر گرفته است.

صفحه‌نمایش 5.2 اینچی این فبلت از نوع IPS LCD بوده و با وضوح 1280 در 960 پیکسل تراکم پیکسلی 307 پیکسل بر هر اینچ را باعث شده است. به ادعای ال‌جی این نسبت تصویر برای خواندن متون چه فایل‌های متنی و چه صفحات وب بهتر است؛ هرچند که احتمالاً برای تماشای فیلم و بازی‌ها این نسبت تصویر ممکن است مشکل‌ساز شود.

LG-Vu-3-QuickView-Case

با این‌که وضوح صفحه وی‌یو 3 از جی 2 پایین‌تر است اما ال‌جی از چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 800 با چهارهسته Krait 400 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 330 بهره برده است تا از نظر اجرای بازی‌ها و سرعت کار با گوشی کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشید.

دوربین وی‌یو 3 یک مدل 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p است اما ال‌جی مشخص نکرده که آیا این مدل هم مانند G2 از پایدارکننده تصاویر اپتیکال OIS بهره‌مند است یا خیر. وی‌یو 3 از آخرین نسل شبکه‌های مخابراتی نسل چهارم یعنی LTE-Advanced با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند و مانند جی پرو از دکمه‌های سخت‌افزاری در پایین صفحه استفاده کرده است.

نسخه اندروید این فبلت مشخص نشده اما احتمالاً ال‌جی فعلاً از نسخه 4.2.2 اندروید جلی‌بین استفاده کرده است. در کنار استایلوس و کاور مخصوص برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری خوب جی2 مانند حالت میهمان، KnockOn برای روشن کردن صفحه با دوبار لمس و QLink برای همگام‌سازی هشدارها بین فبلت و تبلت جی‌پد 8.3 هم در Vu3 حاضر هستند. این فبلت قرار است در سه‌ماهه آخر میلادی امسال وارد بازار کره جنوبی شود اما در مورد عرضه جهانی آن اطلاعاتی در دست نیست.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.