این زوج چینی برای خرید آیفون فرزندشان را فروختند!

شکی نیست که آیفون در عین خواستنی بودن یکی از گران‌ترین گوشی‌ها بازار محسوب می‌شود که هر کسی قدرت خرید آن را ندارد و بعضی برای خرید آن دست به کارهای احمقانه‌ای می‌زنند. اخیراً یک زوج چینی برای خرید آیفون فرزندشان را فروخته‌اند!

0

فارنت: شکی نیست که آیفون در عین خواستنی بودن یکی از گران‌ترین گوشی‌ها بازار محسوب می‌شود که هر کسی قدرت خرید آن را ندارد و بعضی برای خرید آن دست به کارهای احمقانه‌ای می‌زنند. اخیراً یک زوج چینی برای خرید آیفون فرزندشان را فروخته‌اند!

آقای تِنگ و خانم ژانگ که قصد خرید آیفون جدید را داشتند از آن‌جایی که پولی نداشتند تصمیم گرفتند فرزندشان را که هنوز متولد نشده بود در اینترنت برای فروش آگهی کنند! به گزارش روزنامه Jiefiang شانگهای این زوج از تیرماه امسال در سایت‌های اینترنتی اقدام به درج آگهی برای فروش بچه‌ای هنوز متولد نشده با قیمت 50 هزار یوآن (معادل 5070 دلار) کردند.

iPhone-5S-Gold

آن‌ها که قصد داشتند به دنیا آمدن فرزندشان در هیچ بیمارستان و مدرکی ثبت نشود نوزاد بیچاره را که دختر بود در خانه به دنیا آوردند و آن را به خریدار تحویل داده و در همان روز این مبلغ به حسابشان انتقال داده شد. این زوج که اخیراً به این جرم دستگیر شده‌اند در گفتگو با دادستان‌ها ادعا کردند که برای صلاح دخترشان این کار را انجام داده‌اند تا فرزندشان در یک خانواده مرفه بزرگ شود و بتواند به تحصیل بپردازد. این زوج می‌گویند: “ما بچه را برای پول واگذار نکردیم بلکه این کار را برای امنیت بیشتر او انجام داده‌ایم.” اما دادستان‌ها اعتقاد دارند که این زوج تنه برای به جیب زدن پول این کار غیراخلاقی را انجام داده‌‌اند؛ خصوصاً به این دلیل که تراکنش مالی حساب بانکی آن‌ها نشان می‌دهد که درست پس از دریافت وجه اقدام به خرید آنلاین وسایلی از جمله آیفون کرده‌اند.

همچنین مشخص شده است که خانم ژانگ برای پنهان کردن حاملگیش از همسایه‌ها به آن‌ها به دروغ گفته بوده که برآمدگی شکم او به علت وجود یک تومور بوده است.

این زوج اولین افردای نیستند که برای خرید گجت‌های اپل دست به فروش غیرقانونی می‌زنند. سال گذشته پلیس استان هیونان چین هفت نفر را به جرم دست داشتن در خرید کلیه یک پسر 17 ساله دستگیر کرد؛ این پسر برای خرید آیفون و آیپد دست به فروش کلیه‌اش زده بود. داستان این نوجوان هم پس از بروز مشکلات کلیوی و پیش از عمل جراحی در طی اعتراف به مادرش مشخص شده بود.


پایان مطلب/

Source: Telegraph

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.