دانلود کنید: ویندوز 8.1 رسماً منتشر شد

مایکروسافت مدتی پیش ویندوز 8.1 را معرفی کرد تا بعضی کمبودهای ویندوز 8 مانند دکمه استارت و بوت به دسکتاپ را جبران کند و حالا این نسخه از ویندوز رسماً منتشر شده آماده دانلود و نصب است.

2

فارنت: مایکروسافت مدتی پیش ویندوز 8.1 را معرفی کرد تا بعضی کمبودهای ویندوز 8 مانند دکمه استارت و بوت به دسکتاپ را جبران کند و حالا این نسخه از ویندوز رسماً منتشر شده آماده دانلود و نصب است.

Update-to-windows-8.1

کاربرانی که از نسخه‌‌‌های اریجینال و قانونی ویندوز 8 استفاده می‌کنند از امروز اعلانی را از ویندوز استور مشاهده می‌کنند تا بتوانند ویندوز خود را به نسخه 8.1 ارتقا دهند. مایکروسافت در این آپدیت ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های زیادی را اضافه کرده است. افزوده شدن دکمه استارت، موتور جستجوی بینگ، همگام‌سازی با اسکای‌درایو و بعضی تغییرات ظاهری منوی استارت و اپلیکیشن‌ها از جمله این تغییرات است.

Surface

اگر در حال حاضر از ویندوز 8 استفاده می‌کنید ارتقای آن به نسخه 8.1 بدون هیچ مشکل و دردسری خواهد بود چرا که این آپدیت تمامی اپلیکیشن‌های ویندوز 8 شما را به همراه تنظیمات و فایل‌هایتان نگاه می‌دارد اما به هر حال گرفتن یک نسخه پشتیبان برای محکم‌کاری توصیه می‌شود. اما کاربرانی که نسخه نمایشی یا Preview ویندوز 8.1 را نصب دارند اگر آن را از ویندوز استور دانلود و نصب کرده باشند مشکل کمتری دارند و تنها لازم است اپلیکیشن‌ها را دوباره نصب کنند اما اگر آن را با فایل ایمیج ISO نصب کرده باشید دچار مشکل لایسنس خواهید شد. بهترین راه این است که اگر ویندوز 8 اریجینال را از قبل در اختیار دارید آن پیش از نصب ویندوز 8.1 رسمی مجدداً نصب کنید.

مایکروسافت همچنین چندین اپلیکیشن خودش را در ویندوز 8.1 آپدیت کرده است پس منتظر تغییرات زیادی باشید. کاربران ویندوز آر.تی هم از امروز می‌توانند نسخه 8.1 این ویندوز را روی تبلت خودشان نصب کنند و از امکانات جدید آن استفاده کنند.

همچنین اگر قصد خرید و نه آپدیت ویندوز را دارید می‌توانید قیمت‌های نسخه‌های مختلف اریجینال ویندوز 8.1 را در اینجا ببینید.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    ارتقاء ویندوز 8 به 8.1 در مورد ویندوزهای کرک شده با skype و kms امکان ندارد

  2. الیساپویا می‌گوید

    من ازویندوزکپی 8 استفاده میکنم/چطوری وازچه سایتی میتونمویندوزمم را به 8.1 ارتقادهم؟؟؟میدونم این مشکل وخواسته خیلی ازایرانی هاست.ممنون