آپدیت اندروید 4.3 برای گلکسی اس 4 تا یک هفته دیگر از راه می‌رسد

اگر از کاربران گلکسی اس 4 هستید خبر خوبی برایتان داریم. علاوه بر این‌که رام رسمی نسخه 4.3 اندروید درز کرده است به گزارش SAMMobile عرضه رسمی این آپدیت تا یک هفته دیگر از راه خواهد رسید.

0

فارنت: اگر از کاربران گلکسی اس 4 هستید خبر خوبی برایتان داریم. علاوه بر این‌که رام رسمی نسخه 4.3 اندروید درز کرده است به گزارش SAMMobile عرضه رسمی این آپدیت تا یک هفته دیگر از راه خواهد رسید.

Android-4.3-Galaxy-S4

اکانت توییتر معتبر SAM Mobile  اخیراً توییتی را منتشر کرده است که در آن تاریخ عرضه آپدیت اندروید 4.3 برای گلکسی اس 4 در یکی دوهفته آینده اعلام شده است.

SAM-Mobile-GS4-android-4.3-update-tweet

علاوه بر این یک نسخه از رام اندروید 4.3 برای گلکسی اس 4 هم با شماره ساخت I9505XXUEMJ3 درز کرده که مربوط به نسخه اسنپ‌دراگون i9505 بوده و برای کاربران حرفه‌ای‌تر از این‌جا قابل دانلود و نصب است. به جز تغییرات اندروید 4.3 به نظر می‌رسد سامسونگ تغییر مهمی را در این نسخه جدید آپدیت قرار نداده است جز این‌که عملکرد کلی دستگاه بهتر از قبل شده است. به گزارش Sam Mobile این نسخه یکی از نسخه‌های نهایی محسوب می‌شود اما هنوز رسمی نیست و حافظه گوشی شما را پاکسازی می‌کند و همچنین اگر فلش کردن گوشی را با نرم‌افزار Odin بلد نیستید بهتر است تا عرضه رسمی این آپدیت منتظر بمانید.


پایان مطلب/

Source: SamMobile, Android Authority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.