گلکسی راند Galaxy Round؛ رونمایی از هوشمند خمیده سامسونگ!

سامسونگ بالاخره به شایعات چند وقت اخیر در خصوص گوشی هوشمند با صفحه نمایش OLED خمیده خود پایان داد و از گوشی هوشمند گلکسی راند Galaxy Round رونمایی کرد.

0

 

Samsung Galaxy Round 01

گلکسی راند که در شبکه مخابراتی SK Telecom کره‌جنوبی عرضه خواهد شد از یک صفحه نمایش OLED 5.7 اینچی 1080p برخوردار است. این صفحه نمایش همان اندازه گلکسی نوت 3 است با این تفاوت که در این صفحه نمایش همانگونه که انتظارش را داشتیم شاهد خمیدگی در محور عمودی صفحه نمایش هستیم که پیش از این تنها در مدل‌های جدید تلویزیون‌های OLED سامسونگ شاهد آن بوده‌ایم!

گلکسی راند Galaxy Round

هنوز فایده این نوع صفحه نمایش در گوشی‌های هوشمند مشخص نیست اما سامسونگ نام قابلیت جدید این نوع صفحه نمایش را “تعامل مدور” (Round Interaction)! گذاشته که به شما این امکان را می‌دهد که به اطلاعاتی نظیر تماس‌های از دست رفته، میران شارژ باطری و ساعت و تاریخ هنگامی که صفحه نمایش گوشی خاموش است دسترسی داشته باشید!

Samsung Galaxy Round 09
سامسونگ همچنین اعلام کرده که با این نوع صفحه نمایش، جابجایی میان صفحه‌های هوم گوشی مانند یک حرکت ادامه‌دار دیده می‌شود و قابلیت‌های لمسی جدیدی را برای اپلیکیشن‌های موسیقی و عکس در گوشی گنجانده شده است!

صرف‌نظر از صفحه نمایش غیرمعمول گلکسی راند Galaxy Round سامسونگ، گلکسی راند از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد. بدنه گلکسی راند، 7.9 میلیمتر ضخامت  و 154 گرم وزن دارد که یک باطری 2800 میلی‌آمپر بر ساعت را در خود جای داده است.

گلکسی راند Galaxy Round سامسونگ با پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی خود به همراه 3 گیگابایت رم از اندروید 4.3 برخوردار است و دوربین گلکسی راند مانند گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3، 13 مگاپیکسلی است.

Samsung Galaxy Round 05

گلکسی راند Galaxy Round سامسونگ از فردا  و با رنگ قهوه‌ای لوکس به قیمت 1.09 میلیون وون تقریبا 1013 دلار در کره جنوبی عرضه خواهد شد و هنوز از زمان عرضه جهانی این گوشی خبری منتشر نشده است.

به نظر سامسونگ باید تلاش زیادی برای بازاریابی چنین گوشی خاصی انجام دهد چرا که به نظر باید دلایل خاصی برای مشتریان خود ایجاد کند که بتوانند این گوشی را در جیب خود جای دهند!

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.