مشخصات اولین گوشی Jolla با سیستم عامل جدید Sailfish تایید شد

شاید نام سیستم‌عامل موبایلی جدید Sailfish و کمپانی Jolla را شنیده باشید. این سیستم‌عامل جدید قرار است تحولی در نحوه استفاده از گوشی‌‌ها ایجاد کند و جولا به تازگی مشخصات اولین گوشیش را همراه با قیمت اعلام کرد.

1

فارنت: شاید نام سیستم‌عامل موبایلی جدید Sailfish و کمپانی Jolla را شنیده باشید. این سیستم‌عامل جدید قرار است تحولی در نحوه استفاده از گوشی‌‌ها ایجاد کند و جولا به تازگی مشخصات اولین گوشیش را همراه با قیمت اعلام کرد.

Jolla-Phone

این گوشی که قرار است Jolla نام داشته باشد از یک صفحه‌نمایش 4.5 اینچی از نوع Estrade با وضوح qHD یعنی 540 در 960 پیکسل بهره خواهد برد. پردازنده این گوشی دو هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون با فرکانس 1.4 گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت رم بوده که سیستم‌عامل Sailfish ایده‌آل است.

Jolla

جولا برای این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودار و فلش LED در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی را در جلو در نظر گرفته است. حافظه داخلی جولا 16 گیگابایت است و امکان افزودن فضا از طریق کارت حافظه MicroSD نیز فراهم شده است. درب پشتی گوشی قابل تعویض است و در رنگ‌های آبی کم‌رنگ، سبز، سفید و نارنجی قابل تهیه خواهد بود.

Jolla-Sailfish

این گوشی مجهز به Sailfish OS از باتری 2100 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و همچنین قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را نیز دارد تا از نظر اپ‌ها هم با کمبودی مواجه نباشید. گفتنی است سیستم‌عامل جولا توسط مهندسانی ایجاد شده که پیش از آن در نوکیا بر روی سیمبین کار می‌کردند.

قیمت جولا در حال حاضر 399 یورو اعلام شده و این کمپانی امیدوار است تا فروش آن را تا پایان سال میلادی شروع کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمدرضا می‌گوید

    Jolla با تلفظ یولا درسته!