ویدئوی تبلیغاتی جدید آیفون 5C؛ وقتی پلاستیک به کمال می‌رسد!

پیش از این آیفون 5C را برایتان معرفی کردیم و ویژگی‌های آن را با تصاویر تبلیغاتی جذابش برایتان نوشتیم. حالا یک ویدئوی تبلیغاتی جدید از این آیفون منتشر شده که اپل در آن ادعا می‌کند پلاستیک را به کمال رسانده است!

0

از آن‌جایی که جنس بدنه و کیفیت ساخت گوشی‌های پلاستیکی مخصوصاً پرچم‌داران سامسونگ اخیراً مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است بسیاری انتظار نداشتند اپل هم یک آیفون پلاستیکی عرضه کند و یا این‌که آیفون 5C را با قیمت بالایی بفروشد.

iPhone-5C-Colors

اما اپل ادعا می‌کند کیفیت ساخت آیفون 5C مانند دیگر محصولاتش بسیار عالیست و از در دست گرفتن آن اصلاً حس یک گوشی ارزان‌قیمت به شما دست نخواهد داد. منتقدان و اولین کاربرانی هم که آیفون 5C را در دست گرفته‌اند تقریباً با اپل موافق بوده‌اند. اپل همچنین دلیل اصلی پلاستیکی ساختن این آیفون را ایجاد رنگ‌های متنوع مدنظرش عنوان کرده، کاری که با فلز و آلومینیوم قابل اجرا نبوده است.

به هر حال اگر از رنگ‌های متنوع آیفون 5C خوشتان آمده این ویدئوی کوتاه 30 ثانیه‌ای را از دست ندهید.


Source: YouTube

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.