امکان دانلود و مشاهده آفلاین ویدئوهای یوتیوب از طریق موبایل در راهست

تاکنون کاربران یوتیوب برای دانلود و مشاهده آفلاین ویدئوها مجبور بودند از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کمکی استفاده کنند اما یوتیوب امروز اعلام کرد که به زودی این قابلیت را به اپلیکیشن موبایلی آن می‌افزاید.

1

فارنت: تاکنون کاربران یوتیوب برای دانلود و مشاهده آفلاین ویدئوها مجبور بودند از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کمکی استفاده کنند اما یوتیوب امروز اعلام کرد که به زودی این قابلیت را به اپلیکیشن موبایلی آن می‌افزاید.

YouTube-mobile-app

پیش از این دانلود ویدئوهای یوتیوب بر خلاف توافقنامه استفاده از این سرویس بود (که احتمالاً آن را هیچ‌گاه مطالعه نکرده‌اید!) اما به نظر می‌رسد یوتیوب قوانین سخت‌گیرانه را کمی تغییر داده است؛ چرا که امروز در وبلاگ رسمی یوتیوب نوشته شده: “کاربران قادر خواهند بود که ویدئوها را به دستگاه‌هایشان اضافه کنند تا به مدت کوتاهی پس از قطع دسترسی به اینترنت بتوانند آن‌ها را تماشا کنند.”

قبل از این “پیش دانلود” ویدئوها در اپلیکیشن اندرویدی موجود بود و وقتی ویدئویی را به صورت آنلاین شروع می‌کردید می‌توانستید به صورت آفلاین ادامه آن را تماشا کنید اما احتمالاً قابلیت جدید کار را برای تماشای آفلاین آسان‌تر خواهد کرد.

AllThingsD گزارش می‌دهد که ویدئوهای دانلود شده به مدت 48 ساعت بر روی حافظه دستگاه باقی می‌ماند و پس از آن به صورت خودکار حذف خواهد شد. این قابلیت قرار است از ماه آینده به اپلیکیشن رسمی یوتیوب بیاید.

با این‌که امکان اضافه شده همان دانلودی که کاربران انتظار دارند نیست اما احتمالاً اپلیکیشن یا ترفندی برای استخراج فایل دانلود شده در این مدت 48 ساعته در آن موقع پیدا خواهد شد تا بتوان ویدئوها را برای همیشه نگه‌داشت.


پایان مطلب/

Sources: TheVerge, AllThingsD

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    سلام..
    ببخشید من نفهمیدم مگر یوتیوب فیلتر نیست
    پس چرا روی اپلیکیشن موبایل راحت اجرا میشه و بعضی از ویدیو رو هم باز میکنه؟؟؟؟