نسل جدید آی‌پدها و مک‌های اپل بیست و سوم مهرماه رونمایی می شود

پس از معرفی آیفون‌های جدید حالا منتظریم تا اپل در کنفرانسی دیگر از آیپدها و مک‌های جدیدش پرده‌برداری کند. به ادعای سایت فرانسوی Mac Generation کنفرانس جدید اپل در تاریخ 23 مهرماه خواهد بود.

0

فارنت: پس از معرفی آیفون‌های جدید حالا منتظریم تا اپل در کنفرانسی دیگر از آیپدها و مک‌های جدیدش پرده‌برداری کند. به ادعای سایت فرانسوی Mac Generation کنفرانس جدید اپل در تاریخ 23 مهرماه خواهد بود.

iPad-5-back-panel

پیش از این چند تصویر از پنل پشتی آیپد 5 و آیپد مینی 2 منتشر شده بود و تقریباً مطمئن هستیم آیپد جدید با طراحی شبیه به آیپد مینی و البته با پردازنده‌ای قوی‌تر معرفی خواهد شد. به ادعای این سایت فرانسوی 23 مهرماه یعنی 15 اکتبر اپل قصد معرفی آیپدهای جدید را دارد. آیپد مینی هم احتمالاً هنوز به صفحه نمایش رتینا مجهز نخواهد شد و اپل تنها به ارتقای پردازنده و دوربین قناعت می‌کند.

Mac-Pro-2013

علاوه بر آیپدها احتمالاً شاهد نسل جدید Apple TV به همراه آی‌مک‌های جدید با پردازنده نسل چهارمی اینتل هسول خواهیم بود و لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای مک‌بوک پرو نیز آپدیت خواهند شد. همچنین ممکن است با عرضه نسخه نهایی OS X Mavericks اپل همچنین تاریخ عرضه مک‌پرو 2013 را نیز اعلام کند که بی‌صبرانه منتظر ورودش هستیم.

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این تاریخ احتمالی معرفی اندروید 4.4 و نکسوس 5 از سوی گوگل نیز 22 مهرماه اعلام شده بود و اگر این شایعات درست باشد در اواخر مهرماه شاهد چند روز داغ اندرویدی و اپلی خواهیم بود.


پایان مطلب/

Source: Macg, ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.