یک شارژر باتری که گزارش کار خود را به آیفون شما می‌فرستد!

شاید شما هم در خانه یک شارژر برای شارژ باتری‌های قلمی AA و AAA داشته باشید. بیشتر کاربران به چراغ قرمز و سبز نشانگر شارژر اکتفا می‌کنند اما شارژر جدید SkyRC امکانات بسیار بیشتری دارد.

1

شارژر جدید SkyRC NC2500 که خود را پیشرفته‌ترین شارژر باتری دنیا می‌داند نه تنها برای شارژ 4 باتری AA یا AAA استفاده می‌شود بلکه می‌تواند آن‌ها را در مواقع لزوم خالی کند تا عملیات شارژ بهینه شود و یا طبق دستور شما سریعاً باتری‌ها را شارژ کند. این شارژر می‌تواند وضعیت باتری را آنالیز کند تا بداند باتری‌ها چرا به خوبی کار نمی‌کنند.

حالت Refresh Analyze برای باتری‌هایی که بین 2 هفته تا سه ماه بلااستفاده مانده‌اند مناسب است و حالت Break-In هم باتری‌های بی‌استفاده پس از 3 ماه را به خوبی راه می‌اندازد. همچنین حالت Cycle هم با 12 بار پر و خالی کردن باتری‌ها اثر موسوم به Memory Effect را برطرف کرده و باتری را دوباره فعال می‌کند.

SkyRC-lcd

تمامی جزئیات این عملیات همواره از طریق نمایش‌گر پایین دستگاه مشخص بوده و همچنین با استفاده از بلوتوث می‌توانید از جزئیات عملیات روی آیفون یا آیپد خود مطلع شوید؛ در اپ مخصوص آیفون می‌توانید حتی تنظیم کنید که دوست دارید باتری‌ها چند درصد شارژ شوند.

SkyRC-NC2500-iPad-charge

هر چند که این شارژر با قیمت 105 دلاری به هیچ‌وجه ارزان نیست اما اگر به دنبال دلایل بیشتری برای خرید آن هستید قابلیت جالب شارژ کردن گوشی یا تبلت شما توسط باتری‌های AA و یا AAA با پورت USB ممکن است کمی شما را وسوسه کند.

SkyRC-charger

این شارژر منحصر به فرد ابعادی برابر با 154 در 104 در 50 میلی‌متر داشته و 370 گرم وزن دارد و به یک پنکه خنک‌کننده نیز مجهز شده است.


پایان مطلب/

Source: Gizmodo, Brando

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسن می‌گوید

    سلام
    خیلی جالبه
    چطور ی میشه خرید؟