نوکیا لومیای اندرویدی را پیش از بلعیده شدن توسط مایکروسافت آزموده است!

یک گوشی خوش ساخت و زیبای لومیای نوکیا با دوربین قدرتمندش را به همراه سیستم عامل اندروید تصور کنید؛ فروش خوبی خواهد داشت، نه؟ آخرین اخبار حاکی از آن است که نوکیا پیش از خریداری شدن توسط مایکروسافت چنین فکری در سر داشته است.

0

فارنت: یک گوشی خوش ساخت و زیبای لومیای نوکیا با دوربین قدرتمندش را به همراه سیستم عامل اندروید تصور کنید؛ فروش خوبی خواهد داشت، نه؟ آخرین اخبار حاکی از آن است که نوکیا پیش از خریداری شدن توسط مایکروسافت چنین فکری در سر داشته است.

Android-Lumia

بر اساس خبرهای رسیده نوکیا در واقع حتی گوشی‌های لومیای با سیستم‌عامل اندروید تولید کرده و آن‌ها را آزمایش می‌کرده است. به نظر می‌رسد وقتی مایکروسافت گفت نوکیا برنامه‌هایش را از ما مخفی می‌کرد منظورش چیزی بیش از گوشی‌های ویندوزفونی بوده است. هرچند مایکروسافت می‌گوید از این پروژه‌های مخفیانه باخبر بوده است.

نیویورک تایمز گزارش می‌کند که نوکیا پیش از آن‌که هیچ خبر و یا مذاکره‌ای راجع به خریده شدن با مایکروسافت داشته باشد اندروید را روی گوشی‌های لومیا آزمایش می‌کرده است. این گزارش مشخص نمی‌کند که آیا نوکیا قصد ادامه این پروژه را داشته و از نتایج آزمایش‌ها راضی بوده یا خیر اما به هر حال اگر مایکروسافت نوکیا را تصاحب نمی‌کرد شاید در آینده لومیای اندرویدی هم به بازار عرضه می‌شد.

البته راستش را بخواهید ما از شنیدن این خبر چندان شگفت‌زده نشدیم چرا که با توجه به فروش نه چندان خوب ویندوزفون‌ها طبیعی است که نوکیا گزینه‌های دیگر را برای بقا در بازار تلفن‌های همراه امتحان کرده باشد.


پایان مطلب/

Source: Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.