سونی نسخه مخصوص آشپزخانه تبلت اکسپریا زد را معرفی کرد!

بله درست خواندید؛ یک نسخه از تبلت Xperia Tablet Z مخصوص آشپزخانه! به نظر می‌رسد سونی قصد دارد گجت‌های پیشرفته را طوری وارد زندگی عادیمان کند که حتی از آن‌ها در آشپزخانه استفاده کنیم.

0

فارنت: بله درست خواندید؛ یک نسخه از تبلت Xperia Tablet Z مخصوص آشپزخانه! به نظر می‌رسد سونی قصد دارد گجت‌های پیشرفته را طوری وارد زندگی عادیمان کند که حتی از آن‌ها در آشپزخانه استفاده کنیم.

Xperia-Tablet-Z-Kitchen-Edition

نسخه Kitchen Edition یا مخصوص آشپزخانه تبلت اکسپریا زد سونی علاوه بر حفظ قابلیت ضد آب بودن امکانات جدیدی را برای استفاده در آشپزخانه به همراه دارد. اولین تفاوت آن با نسخه معمولی قرار داشتن یک پایه Stand برای نگه‌داشتن تبلت در حالت افقی یا عمودی و خواندن دستورالعمل پخت غذاهاست. همچنین در جعبه این نسخه یک دماسنج مخصوص بلوتوث iGrill قرار داد که می‌توانید از آن برای سنجش دمای گوشت یا مواد خوراکی در حال پخت دیگر استفاده کنید.

Xperia-Tablet-Z-iGrill

همچنین اپلیکیشن‌های زیادی برای کمک به آشپزی به صورت پیشفرض روی این تبلت نصب شده‌اند. به طور مثال اپلیکیشن iGrill Pro با اتصال به دستگاه از طریق بلوتوث اطلاعات حرارتی را روی تبلت نشان می‌دهد و اپلیکیشن Big Oven هم شامل بیش از 250 هزار دستورالعمل پخت غذاهای مختلف است. بر روی این تبلت همچنین دستورالعمل‌های پخت غذا از مجلات مشهوری مانند Saveur نیز وجود داشته و اپلیکیشن‌های کمکی مانند Evernote Food نیز بر روی آن نصب شده است.

Xperia-Tablet-Z-washing

نسخه وای‌فای تنها و 32 گیگابایتی Xperia Tablet Z Kitchen Edition هم اکنون به قیمت 650 دلار به فروش می‌رسد. نسخه معمولی 32 گیگابایتی قیمتی برابر با 580 دلار دارد اما از آن‌جایی که iGrill به تنهایی 80 دلار می‌ارزد و به جز آن اپلیکیشن‌ها و امکانات دیگری نیز دریافت می‌کنید خرید نسخه آشپزخانه این تبلت می‌تواند مقرون به صرفه باشد.


پایان مطلب/

Sources: GSMArena, Sony

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.