باریک‌ترین کیبورد دنیا تنها نیم میلی‌متر ضخامت دارد!

مدتی است که شرکت‌های فناوری به فکر باریک و باریک‌تر کردن محصولات خود هستند؛ از گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها گرفته تا هارد دیسک‌ها و حالا نوبت به باریک‌ترین کیبورد دنیا با ضخامت نیم میلی‌متر رسیده است.

0

شاید دوست دارید کیبوردی همراه داشته باشید که آن را مانند یک ورق کاغذ در هر جایی جا بدهید و همیشه آن را به همراه داشته باشید البته باید مراقب باشید تا آن را مانند یک برگ کاغذ گم نکنید! باریک‌ترین کیبورد دنیا ساخت شرکت CSR دقیقاً 0.49 میلی‌متر ضخامت دارد و علاوه بر تایپ کردن می‌توانید جسچرهای مختلف حرکتی مانند سوایپ و پینچ را روی آن با چند انگشت انجام دهید.

باریک ترین کیبورد

باریک‌ترین کیبورد دنیا با ناوری فوق کم مصرف بلوتوث

این کیبورد در حقیقت باریک‌ترین سطح لمسی دنیاست که دکمه‌ها روی آن چاپ شده‌اند. خوشبختانه این کیبورد از فناوری فوق کم مصرف بلوتوث استفاده می‌کند و به همین دلیل نیازی به باتری ضخیم و سنگین ندارد.

از دیگر مشخصات خوب باریک‌ترین کیبورد دنیا این نکته است که می‌توانید یک برگ کاغذ روی آن قرار داده و با قلم دلخواه روی آن ترسیم کنید و یا متنی بنویسید تا کیبورد آن را به دستگاه کامپیوتر یا تبلت‌تان مخابره کند؛ حالا اگر تبلت مانند سرفیس مایکروسافت یا گلکسی نوت سامسونگ قابلیت تشخیص دست خط داشته باشد می‌تواند آن را به حروف تایپی تبدیل کند.

از آنجایی که این کیبورد بسیار باریک و سبک است می‌توانید آن را کنار آیپد یا تبلت‌تان در کیف یا کاور قرار دهید و همیشه یک کیبورد همراهتان داشته باشید. البته پیش از آن‌که کیبورد فعلی‌تان را دور بیندازید (!) این نکته را در نظر داشته باشید که تا سال آینده میلادی خبری از این کیبورد در بازار یا محصولات تولیدکنندگان دیگر نخواهد بود.


Source: Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.