گوگل قابلیت ویرایش و افزودن فیلتر به تصاویر را به گوگل پلاس اضافه کرد

در واکنش به خرید اینستاگرام توسط فیس‌بوک گوگل هم اپلیکیشن Snapseed را خریداری کرد و حالا کاربران گوگل کروم می‌توانند از آن برای ویرایش تصاویر در گوگل پلاس استفاده کنند.

0

فارنت: در واکنش به خرید اینستاگرام توسط فیس‌بوک گوگل هم اپلیکیشن Snapseed را خریداری کرد و حالا کاربران گوگل کروم می‌توانند از آن برای ویرایش تصاویر در گوگل پلاس استفاده کنند.

Google-Plus-Snapseed

شاید تاکنون با اپلیکیشن Snapseed آشنا شده باشید. اپلیکیشنی قدرتمند و جذاب با کاربری آسان که ابتدا برای iOS به صورت اختصاصی عرضه شد و پس از خریده شدن توسط گوگل اپلیکیشن اندرویدی آن نیز عرضه شد. حالا گوگل تصمیم گرفته تا از قابلیت‌های این اپلیکیشن در شبکه اجتماعی خود گوگل پلاس استفاده کند.

این قابلیت که فعلاً تنها در اختیار کاربران مرورگر گوگل کروم است به تازگی فعال شده و با باز کردن تصاویرتان در گوگل پلاس و انتخاب گزینه Edit جدید در بالای صفحه می‌توانید به برخی قابلیت‌های ویرایشی و افزودن فیلترهای مختلف دسترسی داشته باشید. در ابتدا می‌توانید تنظیمات ساده مربوط به نور، کنتراست و وضوح را در قسمت Tune Image تغییر دهید. سپس می‌توانید از Selective Adjust برای ویرایش قسمت خاصی از تصویر، از Crop & Rotate برای چرخش و برش تصویر و Details برای تاکید جزئیات استفاده کنید.

افکت‌ها و فیلترهای متنوعی مانند سیاه و سفید، فوکوس رنگ، Drama، Tilt Shift، Vintage و … نیز وجود دارند و همچنین می‌توانید به تصاویرتان کادر اضافه کنید. قابلیت بهینه‌سازی خودکار یا Auto Enhance نیز سعی دارد با یک کلیک تصویرتان را بهتر کند.

در مقایسه با فیس‌بوک این اقدام گوگل پلاس می‌تواند نکته بسیار مثبتی باشد که در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. خبر خوب این است که این افکت‌ها دائمی نیستند و هر موقع خواستید می‌توانید آن‌ها را از روی تصاویر حذف کرده و عکس اولیه را در اختیار داشته باشید و یا حتی در هر زمان تنظیمات و ویرایش‌ها را تغییر دهید. تنها نکته منفی ماجرا فعلاً محدودیت این قابلیت برای کاربران مرورگر گوگل کروم است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.