اپل برای آیفون 5S و 5C داک مخصوص معرفی می‌کند

به نظر می‌رسد امسال اپل قصد دارد وارد عرصه لوازم جانبی محصولاتش شود. پس از معرفی کیس‌های مخصوص رنگارنگ برای آیفون 5S و آیفون 5C حالا نوبت به داک مخصوص می‌رسد.

0

فارنت: به نظر می‌رسد امسال اپل قصد دارد وارد عرصه لوازم جانبی محصولاتش شود. پس از معرفی کیس‌های مخصوص رنگارنگ برای آیفون 5S و آیفون 5C حالا نوبت به داک مخصوص می‌رسد.

iPhone-5S-5C-dock

با این‌که اپل پیش از این نیز داک‌های مخصوص برای آیفون عرضه می‌کرد اما برای آیفون 5 چنین محصولی را عرضه نکرد و گمان کردیم اپل از عرضه داک به صورت کلی منصرف شده است. اما امسال اپل نه تنها یک بلکه دو داک مخصوص را برای هر دو آیفون جدید معرفی کرده است. این داک‌ها تفاوت کمی با هم دارند.

iPhone-5S-dock

داک iPhone 5C کمی بزرگتر است تا با شکل متفاوت آن جور در بیاید. به نظر می‌رسد داک آیفون 5C را بتوان برای iPhone 5S نیز استفاده کرد اما به دلیل ضخامت بیشتر 5C نمی‌توان آن را به داک 5S متصل کرد. همچنین می‌توان از داک 5S برای آیفون 5 نیز بهره برد.

iPhone-5S-5C-dock-2

با قرار دادن آیفون درون داک گوشی به صورت خودکار شروع به شارژ شدن می‌کند و شاید اپل با عرضه این داک قصد دارد نبود قابلیت شارژ بی‌سیم در آیفون‌ها را به نحوی جبران کرده باشد. از آن‌جایی که جک صوتی هدفون در پایین قرار دارد بر روی داک همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار داده شده تا در صورت لزون از آن استفاده کنید.

هر دو داک iPhone 5S و iPhone 5C به قیمت 29 دلار عرضه خواهند شد و زمان عرضه آن‌ها احتمالاً همراه با عرضه آیفون‌های جدید در 29 شهریورماه خواهد بود.


پایان مطلب/

Sources: GSMArena, Apple

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.