iOS7 با قابلیتهای 64 بیتی 27 شهریورماه رسما عرضه خواهدشد

نسخه هفتم سیستم عامل مخصوص دستگاههای همراه اپل، Ios7 به طور رسمی در تاریخ 27 شهریور ماه برای آیپد مینی، نسل سوم و چهارم آیپد و نسل پنجم آیپاد تاچ عرضه خواهد شد.

0

فارنت:  نسخه هفتم سیستم عامل مخصوص دستگاههای همراه اپل، Ios7 به طور رسمی در تاریخ 27 شهریور ماه برای آیپد مینی، نسل سوم و چهارم آیپد و نسل پنجم آیپاد تاچ عرضه خواهد شد. تیم کوک، با اعلام این زمانها در اظهار نظری اعلام کرد، این سیستم عامل به زودی لقب محبوبترین سیستم عامل جهان را خواهد گرفت. لازم به ذکر است که در به روزرسانیهای آتی، این سیستم عامل به آیپد 2 و آیفون 4 نیز اضافه خواهد شد.

LB_7861_verge_super_wide

علاوه برقابلیتهایی که پیش از این و در زمان معرفی نسخه جدید این سیستم عامل ارائه شده بود، قابلیتهای کوچک دیگری نظیر صدای مذکر برای Siri نیز به این سیستم عامل افزوده خواهد شد.مجموعه زنگهای جدیدی نیز برای افزوده شدن به Ios7 در نظر گرفته شده است. اپل اعلام کرده در زمان عرضه رسمی، برخی از برنامه های محبوب نظیر iPhoto،iMovie،Pages،Numbers و نهایتا Keynote به طور کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت اما خبر مهمتر اینکه همزمان با معرفی آیفون 5 اس، اعلام شد ، Ios7  به سیستم عاملی با قابلیت سازگاری تمام با برنامه هایی که در حالت 64 بیتی قابل اجرا هستند تبدیل خواهد شد.

LB_8212_medium

اپل نیز اعلام کرده توسعه دهندگان برنامه ها از این پس امکان انتقال بی‌سیم برای پورت کردن برنامه های 64 بیتی را نیز خواهند داشت قابلیتی که می‌تواند تاثیری شگرف در توسعه این سیستم عامل داشته باشد.

Source:Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.