آیا طراحی نکسوس 5 این‌گونه خواهد بود؟

ویدئوی رونمایی از مجسمه کیت‌کت گوگل و گوشی جدید نکسوسی یکی از حاضران آن را به خاطر دارید؟ با این فرض که آن گوشی همان نکسوس 5 باشد یک طراح خوش‌ذوق رندر جالبی را از نکسوس 5 منتشر کرده است.

2

فارنت: ویدئوی رونمایی از مجسمه کیت‌کت گوگل را به خاطر دارید؟ در آن ویدئو یکی از حاضران یک گوشی نکسوسی جدید را در دست داشت. با این فرض که آن گوشی همان نکسوس 5 باشد یک طراح خوش‌ذوق رندر جالبی را از نکسوس 5 منتشر کرده است.

تصویر رندر شده زیر با استفاده از ویدئوی مذکور و همچنین اسناد لو رفته FCC توسط کاربری به نام deuxani در انجمن TheVerge تولید و منتشر شده است.

LG-Nexus-5-Render

گفتنی است در اسناد FCC به ابعاد نکسوس 5 اشاره شده است: 131.9 در 68.2 میلی‌متر با صفحه‌نمایش 4.96 اینچی فول اچ‌دی با نسبت تصویر 16 به 9. پشتیبانی از LTE، سیستم‌عامل اندروید 4.4 کیت‌کت و باتری 2300 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات لورفته نکسوس 5 هستند. نکسوس 5 هم مانند نکسوس 4 به احتمال زیاد توسط ال‌جی و با همکاری گوگل تولید خواهد شد.

Nexus-5-vs-Nexus-4

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید  ابعاد گوشی نسبت به نکسوس 4 بیشتر نشده است اما با کم کردن اندازه لبه‌های اطراف گوشی صفحه‌نمایشی بزرگتر در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت؛ همان کاری که ال‌جی در پرچم‌دار جدیدش جی2 انجام داده است.

اطلاعات بیشتری از نکسوس 5 در دست نیست اما پردازنده اسنپ‌دراگون 800 و دو گیگابایت رم از دیگر مشخصات احتمالی هستند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. هادی می‌گوید

    نکسوس ۴ قشنگ تر بود.

  2. علی می‌گوید

    واقعا طراحیش زیباست