تمسخر اندروید کیت‌کت در حمله جدید نوکیا به سامسونگ!

می‌دانیم که نسخه بعدی اندروید 4.4 کیت‌کت نام دارد. پس از طعنه جالب نوکیا به گوشی گلکسی اس 4 زوم سامسونگ حالا این شرکت فنلاندی اندروید کیت‌کت و گلکسی اس 4 سامسونگ را مورد هدف قرار داده است.

0

فارنت: می‌دانیم که نسخه بعدی اندروید 4.4 کیت‌کت نام دارد. پس از طعنه جالب نوکیا به گوشی گلکسی اس 4 زوم سامسونگ حالا این شرکت فنلاندی اندروید کیت‌کت و گلکسی اس 4 سامسونگ را مورد هدف قرار داده است.

اکانت توییتر نوکیای آلمان به تازگی تصویر زیر را آپلود کرده که در آن شاهد خرد شدن یک گلکسی اس 4 هستید و در بالا نیمی از شعار “Have a Break, Have a KitKat” (استراحت کن، یک کیت‌کت بخور) را می‌بینیم.

Have-a-break

مشخص نیست منظور دقیق نوکیا از قرار دادن این تصویر چه بوده اما شاید به صورت هم‌زمان نام‌گذاری عجیب نسخه جدید اندروید گوگل و همچنین کیفیت ساخت نه چندان مناسب سری گلکسی سامسونگ را مورد هدف قرار داده است. شاید تصویر فوق این‌گونه خوانده شود: “استراحت کن و یک گلکسی خرد کن!”

به هر حال با نزدیک شدن عرضه نسخه جدید اندروید و همچنین رونمایی رسمی از گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت 10.1 جدید شاید نوکیا احساس خطر کرده و به فکر افتاده تا با این تبلیغات کمی توجه کاربران را به خودش جلب کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.