تلویزیون 65 اینچی اولترا اچ‌دی پاناسونیک WT600 از راه می‌رسد

هنوز مدت زیادی از معرفی نسل دوم HDMI نگذشته که پاناسونیک پشتیبانی از آن را در تلویزیون 65 اینچی جدید اولترا اچ‌دی خود اعلام می‌کند. این تلویزیون قرار است در نمایشگاه IFA 2013 به نمایش گذاشته شود.

0

فارنت: هنوز مدت زیادی از معرفی نسل دوم HDMI نگذشته که پاناسونیک پشتیبانی از آن را در تلویزیون 65 اینچی جدید اولترا اچ‌دی خود اعلام می‌کند. این تلویزیون قرار است در نمایشگاه IFA 2013 به نمایش گذاشته شود.

Panasonic-WT600

این تلویزیون 65 اینچی از وضوح 4K یا اولترا اچ‌دی 3840 در 2160 پیکسل استفاده می‌کند و با فناوری BLS سرعت پاسخگویی بالایی حتی در صحنه‌های سریع و تا 120 فریم بر ثانیه حتی در محتوای 4K را داراست. حتی اگر محتوای پخش شده دارای وضوح 4K نباشد تلویزیون WT600 پاناسونیک آن را آنالیز کرده و با بازسازی پیکسل‌ها وضوح و کیفیتی عالی را در اختیارتان می‌گذارد. قابلیت کالیبره کردن تلویزیون با پشتیبانی از نرم‌افزار CalMAN امکان ایجاد رنگ‌های بسیار واقعی را فراهم کرده است و نهایتانً Local Dimmig Pro جزئیات و نور را در محبط‌های روشن و تاریک تنظیم می‌کند.

WT600-Refiner

پشتیبانی از اتصال HDMI 2.0 امکان پخش محتوای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را از لپ‌تاپ یا دیگر ابزار دیجیتالی فراهم کرده و با پردازنده قوی و دکُدر H.264 همچنین می‌توانید محتوای مورد نظر خود را از روی هارد دیسک اکسترنال، مموری کارت یا فلش مموری و یا حتی اینترنت مستقیماً روی تلویزیون پخش کنید. این تلویزیون همچنین دارای وای‌فای بوده و می‌توانید به راحتی با آن به اینترنت وصل شده و یک صفحه خانگی شخصی برای خودتان درست کنید.

WT600-UHD-TV

با استفاده از ریموت کنترل لمسی WT600 می‌توانید به آن فرمان‌های صوتی نیز بدهید و به سرعت فیلم، موزیک یا آلبوم تصاویر خود را بارگذاری کنید. این تلویزیون جذاب قرار است در مهرماه با قیمت 6000 دلار وارد بازار شود.

Panasonic-WT600-home


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.