رونمایی از اولترابوک ایسوس Zenbook UX301 با وضوح و طراحی چشمگیر

در موج معرفی محصولات جدید در نمایشگاه IFA 2013 نوبت به ایسوس و اولترابوک جدیدش رسیده است. اولترابوک Zenbook UX301 دارای دربی با پوشش شیشه Gorilla Glass و صفحه‌نمایش با وضوحی عالی است.

0

فارنت: در موج معرفی محصولات جدید در نمایشگاه IFA 2013 نوبت به ایسوس و اولترابوک جدیدش رسیده است. اولترابوک Zenbook UX301 دارای دربی با پوشش شیشه Gorilla Glass و صفحه‌نمایش با وضوحی عالی است.

ASUS-Zenbook-UX301

همان‌طور که پیش از این در نمایشگاه Computex این اولترابوک را البته با نام Zenbook Infinity دیده بودیم درب آن از پوشش شیشه ضد خش Gorilla Glass 3 بهره می‌برد که به گفته ایسوس در برابر خش و حتی ضربه چند برابر مقاوم‌تر است. همچنین داخل دستگاه و محل استراحت مچ دست نیز از شیشه پوشیده شده است که البته با ترکیب با سرامیک حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند.

ASUS-Zenbook-UX301-lid

این اولترابوک مسلماً باریک‌ترین اولترابوک بازار نیست و 1.38 کیلوگرم وزن دارد اما در عوض کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته و دکمه‌های صفحه کلید آن به اندازه کافی بزرگ بوده و دارای نور پس‌زمینه هستند.

ASUS-Zenbook-U

اولترابوک Zenbook UX301 با یک صفحه‌نمایش 13.3 اینچی IPS با وضوح 2560×1440 پیکسل یعنی بیشتر از فول اچ‌دی و از نوع لمسی عرضه می‌شود. پردازنده این دستگاه نسل چهارم پردازنده‌های اینتل یعنی هسول Core i7-4558U بوده و 512 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD و گرافیک Intel Iris را در اختیار دارد. در واقع Iris بهترین نوع گرافیک اینتلی است که در نوت‌بوک‌ها می‌توانید پیدا کنید. هر چند اگر به قدرت گرافیکی بیشتری نیاز دارید ایسوس Zenbook جدید را همچنین با کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT730M نیز عرضه خواهد کرد. ایسوس علاوه بر مدل UX301 مدلی با نام UX3012 را نیز با صفحه‌نمایش 1080p ارائه خواهد کرد.

ASUS-Zenbook-UX301-keyboard

هر دو نوت بوک در رنگ‌های سفید و سورمه‌ای تیره به فروش خواهند رسید اما هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه آن‌ها اطلاعاتی از ایسوس منتشر نشده است.

Zenbook-UX301


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.