سونی اولین تلویزیون خمیده LED جهان را معرفی کرد

تلویزیون مدل S990A سونی در واقع اولین تلویزیون LED خمیده جهان است. این تلویزیون 65 اینچی با وضوح 1080p از همان فناوری اشباع رنگ تریلومینوس استفاده می‌کند که پیش از این در تلویزیون‌های قبلی سونی و البته گوشی‌های هوشمند آن دیده بودیم.

2

فارنت: اگرچه سونی در نمایشگاه IFA امسال و با هیاهویی که برای گوشی هوشمند اکسپریا زد وان و لنزهای هوشمند این شرکت بود، چندان به تلویزیون LED ‌ خمیده و مقعر خود نپرداخت اما عرضه این محصول می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران محصولات خانگی باشد.

تلویزیون مدل S990A سونی در واقع اولین تلویزیون LED خمیده جهان است. این تلویزیون 65 اینچی با وضوح 1080p از همان فناوری غنی‌سازی رنگ تریلومینوس استفاده می‌کند که پیش از این در تلویزیون‌های قبلی سونی و البته گوشی‌های هوشمند آن دیده بودیم.

sony-s990a-curved-led

سونی در این تلویزیون بر روی کیفیت صدا نیز بهبودهایی صورت داده و با استفاده از 8 بلندگوی داخلی، صدا را در جهت‌های مختلف منتشر می‌کند. سونی در واقع می‌تواند صدای ساراند را به نحو متقاعدکننده‌تری نسبت به آنچه که در پنل‌های فلت شاهد هستیم، شبیه‌سازی کند.

همانطور که شاید انتظار داشته باشید، سونی در این تولیزیون برخی قابلیت‌های هماهنگی با تلفن همراه را نیز گنجانده است که می‌توان به Smart Connect برای به‌اشتراک‌گذاری مدیا و قابلیت وان تاچ برای جفت کردن ان.اف.سی و همچنین SideView برای استفاده از صفحه نمایش گوشی یا تبلت به عنوان صفحه نمایش دوم اشاره کرد.

سونی از امروز پیش‌فروش تلویزیون S990A خود را آغاز کرده و البته قیمتی 4 هزار دلاری را برای آن در نظر گرفته تا اولین تلویزیون LED مقعر جهان با آن قد و قامت خمیده‌اش وقتی به بازار ایران راه پیدا کند پیش‌بینی قیمتی نزدیک به 20 میلیون تومان از آن داشته باشیم!

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ناشناس می‌گوید

    بالاترین کیفیت رو سونی داره شما باتری شارژیشو مصرف کنین اصلا تموم نمیشه.

  2. اميد می‌گوید

    بی نظیر ولی اطلاعات فنی که دادید خیلی کم می باشد