گوگل ظاهرا به طور تصادفی نکسوس 5 را لو داده است

همانطور که احتمالا شنیده‌اید گوگل روز گذشته از مشارکت خود با شرکت نستله و نامگذاری نسخه اصلی بعدی اندروید با نام کیت کت خبر داد اما ظاهرا ویدئوی منتشر شده در مورد این نسخه از اندروید علاوه بر این موضوع ظاهرا موضوع نکسوس 5 را نیز برای ما کمی روشن‌تر کرده است.

1

در ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده از کیت کت و در حدود ثانیه سی و هشتم فیلم، یکی از کارمندان گوگل را مشاهده می‌کنیم که در حال عکسبرداری ازمجسمه جدید اندروید کیت کت است که به مجموعه مجسمه‌های اندروید در داخل حیاط شرکت گوگل اضافه شده است.

گوشی که در دستان کارمند گوگل مشاهده می‌شود (مانند نکسوس 7 جدید) در قاب پشتی خود برند نکسوس را دارد در حالی که شبیه به هیچکدام از نکسوس‌های رونمایی شده تاکنون نیست و البته رنگ مات و اندازه خود گوشی و اندازه لنز دوربین آن نیز به هیچکام از نکسوس‌های موجود شباهت ندارد.

نکته دیگر وجود لوگوی ال‌جی در پایین قاب پشتی گوشی نیز دیده می‌شود که خبر از همکاری دوباره احتمالی میان دو شرکت پس از نکسوس 4 و برای عرضه نکسوس 5 دارد.

پس از کاهش قیمت نکسوس 4 و رونمایی از موتو ایکس، می‌توان حدس زد که باید منتظر عرضه نکسوس 5 باشیم. پس از انتشار این خبر، شرکت گوگل ویدئوی مذکور را از حالت نمایش عمومی در یوتیوب درآورد و آن را خصوصی کرد اما خب مطمئنا بسیاری این ویدئو را دیده و دانلود کرده بودند تا نهایتا شما نیز آن را ببینید.

شرکت ال‌جی نیز در واکنش به این خبر از ارائه اطلاعات خودداری کرده و اعلام کرده است که “ما در حال حاضر رسما چیزی برای اعلام کردن نداریم.”

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    به نظر من گوگل تعمدا این کار رو کرده