ایسر Aspire R7 به پردازنده هسول و قلم لمسی مجهز می‌شود

اوایل امسال ایسوس نوت‌بوک انعطاف‌پذیر Aspire R7 خود را با صفحه لمسی و ویندوز 8 معرفی کرد و امروز این نوت‌بوک جذاب را به پردازنده هسول اینتل و قلم لمسی مجهز کرده است.

0

فارنت: اوایل امسال ایسر نوت‌بوک انعطاف‌پذیر Aspire R7 خود را با صفحه لمسی و ویندوز 8 معرفی کرد و امروز این نوت‌بوک جذاب را به پردازنده هسول اینتل و قلم لمسی مجهز کرده است.

Acer-Aspire-R7

مهم‌ترین ویژگی Acer Aspire R7 را انعطاف‌پذیری فوق‌العاده آن می‌توان عنوان کرد چرا که می‌توانید از این نوت‌بوک در چهارحالت مختلف استفاده کنید:

حالت نوت‌بوک

Aspire-R7-Notebook-mode

حالت Ezel Mode برای استفاده بهتر از صفحه لمسی

Aspire-R7-Ezel-mode

حالت تبلت

Aspire-R7-Pad-mode

حالت نمایشگر لمسی

Aspire-R7-Display-mode

در آستانه شروع نمایشگاه IFA 2013 در شهر برلین ایسر اعلام کرده که این نوت‌بوک جالب را به پردازنده‌های نسل چهارم اینتل یعنی هسول مجهز خواهد کرده که همان‌طور که در این مطلب به آن پرداختیم نسبت به نسل قبلی عمر باتری بسیار بهتری دارند. این نوت‌بوک همچنین تا 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد دیسک و یا 256 گیگابایت حافظه SSD قابل ارتقاست و از کیبردی با نور پس‌زمینه و ویندوز 8.1 برخوردار است.

Aspire-R7

صفحه‌نمایش این مدل 15.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p لمسی بوده و حالا با قلم لمسی جدید حساس به میزان فشار می‌توانید در حالت تبلت از Aspire R7 به عنوان یک ابزار گرافیکی قوی نیز استفاده کنید و یا با Gestureهای حرکتی آن فرمان‌های مختلفی را اجرا کنید.

Acer-Aspire-E1

ایسر همچنین سری Aspire E1 را با صفحه‌نمایش چندلمسی ارتقاداده است و هنگام سفارش می‌توانید پردازنده نسل چهارم اینتل و یا سری AMD A را انتخاب کنید. سری E1 ایسر با کارت گرافیک دلخواه Nvidia GT740M، GT720M و یا AMD Radeon HD 8000 عرضه خواهد شد.

ایسر Aspire R7 جدید در یک‌چهارم پایانی 2013 در اروپا، خاورمیانه و افریقا با قیمت پایه 999 یورو و Aspire E1 با قیمت 399 یورو عرضه خواهند شد.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.