ایسر Liquid S2: اولین گوشی هوشمند با فیلم‌برداری 4K

ایسر را بیشتر با لپ‌تاپ‌های به صرفه‌اش می‌شناسیم و گوشی‌های اندرویدی این شرکت چندان مشهور نیستند. اما ایسر در اقدامی جذاب قصد دارد اولین گوشی هوشمند را با فیلم‌برداری 4K عرضه کند.

1

فارنت: شرکت ایسر را بیشتر با لپ‌تاپ‌های خوش‌قیمت و به صرفه‌اش می‌شناسیم و گوشی‌های اندرویدی این شرکت چندان مشهور نیستند. اما ایسر در اقدامی جذاب قصد دارد اولین گوشی هوشمند را با فیلم‌برداری 4K عرضه کند.

وقتی تلویزیون‌های خانگی با وضوح تصویر 4K معرفی شدند به دلیل کمبود محتوا با چنین وضوح بالایی خرید این تلویزیون‌ها چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسید. اما حالا به نظر می‌رسد حتی گوشی‌ها نیز قصد دارند فیلم‌برداری با چنین وضوحی را ارائه کنند.

Acer-Liquid-S2

گوشی یا بهتر بگوییم فبلت Acer Liquid S2 پرچم‌دار جدید ایسر دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ 6 اینچی از نوع IPS و وضوح فول اچ‌دی 1920×1080 پیکسل بوده و قصد دارد با پرچم‌داران دیگر تولیدکنندگان مستقیماً مبارزه کند.این گوشی از پردازنده قدرتمند Snapdragon 800 جدیدترین پردازنده کوالکام با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 بهره خواهد برد.

4K-vs-720p-vs-1080p

اما جذاب‌ترین ویژگی آن در دوربین 13 مگاپیکسلی آن نهفته است. این دوربین که به یک فلش LED مجهز شده است می‌تواند برای اولین بار میان گوشی‌های هوشمند با وضوح فوق‌العاده 4K یعنی 3840 در 2160 پیکسل فیلم‌برداری کند. همچنین حالت Quick First Shot به شما امکان می‌دهد درست از صفحه قفل گوشی با یک لمس صفحه سریعاً عکس بگیرید و حالت Favorite Mode امکان ذخیره 5 نوع تنظیمات دلخواه را به عنوان پروفایل‌های مختلف فراهم کرده است. این دوربین به گفته ایسر عملکرد خوبی در نور کم دارد و می‌تواند عکس‌های پانورامای 27 مگاپیکسلی تولید کند! فبلت Liquid S2 همچنین به دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری Full HD مجهز شده است.

فبلت جدید ایسر 8.99 ضخامت داشته و دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. سیستم‌عامل آن اندروید 4.2.2 با پوسته اختصاصی و اپلیکیشن‌های مخصوص ایسر است و احتمالاً به سرعت به اندروید 4.3 آپدیت خواهد شد.

از دیگر مشخصات این فبلت جذاب می‌توان به باتری غول آسای 3300 میلی‌آمپری، دو گیگابایت حافظه رم و قابلیت اتصال به نسل چهارم شبکه مخابراتی یا 4G LTE اشاره کرد. Liquid S2 قرار است اواخر ماه اکتبر یا اوایل آبان ماه در اروپا عرضه شود و همچنین در نمایشگاه IFA 2013 نیز منتظر نمایش رسمی آن هستیم.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. heking2125 می‌گوید

    داریم به اون نقطه ی زمانی ای که همیشه منتظرش بودم نزدیک میشیم