سامسونگ دیگر کهکشانی‌های پلاستیکی نمی‌سازد!

بعد از عرضه گلکسی اس 4 طرفداران سایر برندها سامسونگ را به ساخت جنس‌های پلاستیکی متهم کردند که این ناشی از آن بود که سامسونگ در ساخت بدنه آخرین پرچمدار خود از پلی‌کربنات استفاده کرده بود.

2

فارنت: مطمئنا شما هم چه خواسته و چه ناخواسته در جریان جر وبحث‌های همیشگی طرفداران سامسونگ و سایر برندها مخصوصا اپل قرار گرفته‌ای. بعد از عرضه گلکسی اس 4 طرفداران سایر برندها سامسونگ را به ساخت جنس‌های پلاستیکی متهم کردند که این ناشی از آن بود که سامسونگ در ساخت بدنه آخرین پرچمدار خود از پلی‌کربنات استفاده کرده بود.

حالا برخی گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد این شاید لکه بدنامی را از پرچمدار بعدی خود پاک کند و بدنه جنس پرچمدار بعدی خود که احتمالا گلکسی اس 5 نام دارد از آلومینیوم منیزیم خواهد بود و حتی احتمالا این روند به سایر کهکشانی‌های این شرکت در سال آینده نیز سرایت خواهد کرد.

Galaxy-S4-Polycarbonate-Case

اولین گزارش در این خصوص را یک وب‌سایت کره‌ای با نام ET News منتشر کرده که تاکید کرده بود سامسونگ راه سایر رقبای خود را دنبال خواهد کرد و قاب فلزی را در محصولات خود بکار خواهد گرفت. اچ.تی.سی وان و آیفون 5 به عنوان دو رقیب قدرتمند آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 4 از بدنه آلومینیومی بهره می‌برند و این بدنه آلومینیومی علاوه بر طعنه‌هایی که از آن حرف زدیم از نظر طراحی چهره‌ای حرفه‌ای تر به رقبای اس 4 داده است.

این وب‌سایت همچنین مدعی شده که سامسونگ علاوه بر جنس بدنه تغییر و تحول جدی را در طراحی فعلی سری گلکسی خواهد داد که این روزها همگی شبیه یکدیگر شده‌اند و این تغییر و تحول با نگاهی زیباشناسانه انجام خواهد شد و حتی اکنون مهدنسان خود را روانه کارخانه‌ای در ویتنام کرده تا امکان تولید انبوه بدنه جدیدی از جنس فلز را بررسی کنند.

ما احتمالا تا سال 2014 برای دیدن نخستین محصول از این جنس و طراحی باید انتظار بکشیم. البته برای دیدن جدیدترین محصول از سامسونگ انتظار چندانی نیاز نیست و هفته آینده با رونمایی از گلکسی نوت 3 جدیدترین محصول سامسونگ در بازار تلفن همراه را خواهیم دید.

Source: pocket-lint

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    مطالب تون پر از غلط املایی و تایپی هستن و این مشکل مربوط به 1 یا 2 مطلب نیست بلکه اکثرشون اینگونه هستن…

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممنون به خاطر تذکرتون.
      غلط‌های تایپی رو گردن می‌گیریم اما بیشتر ممنون میشم یکی از غلط‌های املائی‌مون رو یادآور بشید.
      :)