انتشار تصاویری واضح از وان مکس؛ اولین فبلت شرکت اچ تی سی

تصاویری از این محصول منتشر شده که تقریبا اصل ماجرا را از سایه بیرون می‌آورد. این محصول دقیقا طراحی همانند همتای کوچکترش یعنی اچ تی سی وان دارد و فقط کمی بزرگتر از آن است.

0

فارنت: چندی است که شایعاتی در مورد اولین فبلت شرکت اچ تی سی با نام  One Maxشنیده می‌شود و تا به حال اطلاعاتی همچون اندازه 5.9 اینچی صفحه نمایش این محصول به بیرون درز کرده است. اما حالا تصاویری از این محصول منتشر شده که تقریبا اصل ماجرا را از سایه بیرون می‌آورد.

HTC-One-Max-leaks-02

این محصول دقیقا طراحی همانند همتای کوچکترش یعنی اچ تی سی وان دارد و فقط کمی بزرگتر از آن است. بنابر اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند نسخه‌ای دو سیم کارته برای مناطق شرقی اروپا و آسیا خواهد داشت.

HTC-One-Max-leaks

از شایعاتی که تا به حال منتشر شده‌اند می‌توان تا حدودی به اطلاعات فنی دستگاه رسید :
پردازنده 2.3 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای Snapdragon 800
صفحه نمایش 5.9 اینچی فول اچ دی Super LCD3
دو گیگابایت حافظه موقت و 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه میکرو اس.دی
باتری با ظرفیت 3200 یا 3300 میلی‌آمپر بر ساعت
هنور تاریخ دقیقی برای معرفی این محصول در نظر گرفته نشده است اما ممکن است معرفی این محصول خیلی دور نباشد وممکن است اچ تی سی تا چند روز دیگر از این فبلت در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کند.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.