نکسوس ۴ ارزان شد: ۱۹۹ دلار برای نسخه ۸ گیگابایتی

نسخه 8 گیگابایتی این محصول را اکنون می‌توان با قیمت 199 دلار و نسخه 16 گیگابایتی آن را نیز می‌توان با قیمت 249 دلار از گوگل پلی خریداری کرد.

3

فارنت: مطمئنا همه شما با نکسوس 4 که محصول مشترک شرکت ال‌جی و گوگل است آشنا هستید و برای اولین بار نقد و بررسی آن را در فارنت دنبال کردید.
این گوشی هوشمند به خاطر طراحی زیبایش، قدرت مثال زدنی‌اش و همچنین قیمت فوق‌العاده پایین خود به سرعت توانست به گوشی هوشمند محبوبی تبدیل شود، گرچه این محصول از حافظه داخلی پایین رنج می‌برد که البته مشکل همیشگی محصولات نکسوس است.

White-Nexus-4

حالا گوگل به تازگی در اقدامی جسورانه 100 دلار از قیمت این محصول کاسته است. نسخه 8 گیگابایتی این محصول را اکنون می‌توان با قیمت 199 دلار و نسخه 16 گیگابایتی آن را نیز می‌توان با قیمت 249 دلار از گوگل پلی خریداری کرد.
عموما بعد از معرفی یک نکسوس جدید، از قیمت نکسوس قبلی مقداری کاسته می‌شد ، اما حال خبری از نکسوس جدید نیست و گوگل اشاره‌ای به این موضوع نکرده ، اما مطمئنا شاهد آپدیت‌هایی در خط تولید نکسوس هستیم.

پارسال زمانی که این محصول معرفی شد به جز مشکل حافظه داخلی پایینش، از یک مشکل دیگر نیز رنج میبرد، فقدان پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی LTE ( که البته ربطی به ما ایرانی ها ندارد!).
در طی این مدت محصولاتی برتر از این گوشی هوشمند معرفی شده‌اند که حتی بعضی از آنها مانند HTC One را می‌توان با اندروید خالص نیز خریداری کرد. بدین ترتیب تنها راه رقابت نکسوس 4 با این محصولات تازه پایین آوردن هر چه بیشتر قیمت‌هاست که ظاهرا گوگل به خوبی به آن پی برده است.

با این کاهش قیمت، این محصول قیمتی مشابه با تلفن‌های طرف قرار داد خواهد داشت و مطمئنا کاربران بیشتری را به خود جذب خواهد کرد و بازار را از تلفن‌هایی همچون موتو ایکس خواهد گرفت.
به هر صورت گوگل هیچ صحبتی در مورد دلیل این کاهش قیمت نکرده و نمی‌توان 100 درصد حدسی زد. اگر چه باز هم فرقی به حال ما ایرانی‌ها ندارد اما بد نیست بدانید این کاهش قیمت در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، کره، آمریکا و بریتانیا اعمال می‌شود.

Source: theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    من الان تو سایت گوگل پلی هستم ولی زده 199 یورو نسخه 8 گیگش
    چرا شما نوشتید دلار؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      احتمالا به خاطر آی پی هست که باهاش وارد گوگل پلی شدید.
      برای اطمینان خاطر بیشتر
      لینک منبع: http://bit.ly/1a8yoR1

    2. علی ارغوان می‌گوید

      قیمت 199 دلار مربوط به امریکا هست. توی اروپا هم ارزون شده اما رسیده به 199 یورو. سیاست گوگل برای عرضه سری نکسوس در کشورهای مختلف متفاوت هست