گلکسی نوت 3 سامسونگ قادر به ضبط تصاویر ویدئویی 4K خواهد بود

هر روز به معرفی گلکسی نوت 3 سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم و طبیعتا! درز اطلاعات این محصول، تخصصی‌تر از همیشه می‌شود.

0

در این میان روزنامه کره‌ای The Korea Economic Daily در گزارشی مدعی شده است که کهکشانی جدید سامسونگ از ضبط ویدئوها با اندازه 4K اولترا اچ.دی (UHD) پشتیبانی خواهد کرد. گرچه راهی برای اعتبار از سندیت این شایعه وجود ندارد، اما انتشار این خبر در این نشریه کره‌ای آن را قابل باورتر می‌کند.

Samsung_Galaxy_Note_3

قبل از این نیز شایعه شده بود که گوشی هوشمند اکسپریا Z1 سونی نیز از ضبط تصاویر ویدئویی با اندازه 4K پشتیبانی می‌کند، بدین ترتیب طبیعی است که چنین قابلیتی در نوت جدید نیز قرار گرفته باشد.
نوت 3 با دو نسخه پردازنده‌های اسنپ دراگون 800  و Exynos 5420 عرضه خواهد شد که هر دو قابلیت پردازش تصاویر با رزولوشن‌های بالا را دارا هستند. این فبلت همچنین مطمئنا همراه با درگاه میکرو اس.دی وارد بازار خواهد شد و دغدغه‌ای از جهت اندازه حافظه برای ضبط تصاویر باقی نخواهد گذاشت.

البته این پایان شایعات در مورد امکانات این فبلت کهکشانی نیست، بلکه همچنین شایعه شده که این محصول از صدایی با کیفیت‌تر از کهکشانی‌های گذشته بهره خواهد برد، یعنی به جای استفاده از صدای 16 بیت (کیفیت CD) از کیفیت 24 بیت/ 192 کیلوهرتز پشتیبانی خواهد کرد.  تا به حال همین اطلاعات از این محصول منتشر شده‌اند و برای فهمیدن تمامی مشخصات این محصول باید تا سیزدهم شهریور صبر کرد تا این محصول در برلین معرفی شود.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.