سونی استفاده از لنز G را در Xperia Z1 تأیید کرد

پس از ماه‌ها شایعات و درز تصاویر و مشخصات بسیار از پرچم‌دار جدید سونی هونامی که حالا Z1 نامیده می‌شود بالاخره امروز استفاده از لنز جدید G Lens برای دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی تأیید شد.

0

فارنت: پس از ماه‌ها شایعات و درز تصاویر و مشخصات بسیار از پرچم‌دار جدید سونی هونامی که حالا Z1 نامیده می‌شود بالاخره امروز استفاده از لنز جدید G Lens برای دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی تأیید شد.

Xperia-Z1-G-Lens

سونی در ادامه سری تیزرهای بهترین‌های سونی با تگ #bestOfSony پس از انتشار تصویر مربوط به ضد آب بودن دستگاه حالا امروز تصویری از لنز مخصوص G Lens این گوشی را که پیش از این در دوربین‌های حرفه‌ای DSLR این شرکت دیده بودیم منتشر کرده است.

Xperia-Z1-waterproof

بر طبق شایعات دوربین اکسپریا Z1 که پیش از این با نام رمز هونامی شناخته می‌شد 20 مگاپیکسلی بوده و با یک فلش LED همراه است. اندازه لنز آن 1/2.3 اینچی بوده که نسبت به بیشتر گوشی‌های هوشمند امروز (البته به جز سری مخصوص لومیا) حدود 70 درصد بزرگتر است و در نتیجه عملکرد بهتری در نور کم خواهد داشت.

Xperia Z1

از دیگر مشخصات احتمالی Z1 می‌توان به پردازنده قدرتمند چهارهسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 800، صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، دو گیگابایت رم و باتری بزرگ 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی قرار است در 13 شهریورماه در مراسمی پیش از نمایشگاه IFA 2013 برلین معرفی شود. به نظر می‌رسد سونی قصد دارد با جبران ضعف‌های اکسپریا زد و استفاده از پردازنده و دوربین بهتر نسبت به رقبایی مانند گلکسی اس 4 و اچ‌تی‌سی وان پا به میدان رقابت بگذارد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.