انتشار تصاویر رسمی اکسپریا Z1 سونی و تائید رنگ‌های سفید، سیاه و ارغوانی!

این محصول از دوربینی با سنسوری 20.7 مگاپیکسلی بهره می‌برد و تمامی امکانات سخت‌افزاری Xperia Z را نیز بهره گرفته است.

1

فارنت: به تازگی تصویری منتسب به تصویر رسمی گوشی هوشمنداکسپریا زد وان Xperia Z1 سونی منتشر شده که این گوشی هوشمند را در رنگ‌های سیاه و سفید و همچنین صورتی به نمایش می‌گذارد.

این رنگ‌ها همانند دو گوشی هوشمند رده بالای دیگر سونی یعنی Z و Z Ultra هستند. همچنین در این تصویر عنوان شده که در تاریخ  پانزدهم شهریور از این محصول رونمایی می‌شود، گرچه در تصاویر و تیزرهای قبلی از تاریخ چهاردهم شهریور برای معرفی این محصول یاد شده بود.

Xperia Z1

به نظر می‌رسد Z1 اولین گوشی هوشمند دوربین محور سونی با استراتژی جدیدی این شرکت باشد. همانطور که اشاره شد این گوشی هوشمند دوربین محور است.
این محصول از دوربینی با سنسوری 20.7 مگاپیکسلی بهره می‌برد و تمامی امکانات سخت‌افزاری Xperia Z را نیز بهره گرفته است. این دوربین از لنزی با دهانه دیافراگم 2.0 بهره می‌برد که باعث می‌شود حداکثر نور ممکن به سنسور وارد شود و مطمئنا شاهده عملکرد فوق‌العاده این گوشی در عکسبرداری در مکان‌های کم‌نور خواهیم بود.

این محصول همچنین گواهینامه IP 55/58 را نیز دارا می‌باشد که مقاومت این گوشی در مقابل آب و گرد و غبار را تضمین می‌کند. خب اگر انتخاب با شما باشد و این محصول در این سه رنگ عرضه شود ، شما کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شجاع می‌گوید

    بنفش
    گمان می‌کنم گوشی‌ موفقی از آب در بیاد.