استیو بالمر مدیرعامل مایکروسافت بازنشسته می‌شود

مایکروسافت رسما اعلام کرد که استیو بالمر مدیرعامل این شرکت در 12 ماه آینده بازنشسته خواهد شد. وی در واقع با تکمیل روند تعیین جانشین خود از این سمت بازنشسته خواهد شد.

0

فارنت: مایکروسافت رسما اعلام کرد که استیو بالمر مدیرعامل این شرکت در 12 ماه آینده بازنشسته خواهد شد. وی در واقع با تکمیل روند تعیین جانشین خود از این سمت بازنشسته خواهد شد.
استیو بالمر در این خصوص ایمیلی عمومی را به کارکنان مایکروسافت ارسال کرده و در خصوص این تصمیم و استراتژی “رو به جلو” آن توضیحاتی را ارائه کرده است.

steve-ballmer-retire

وی همچنین در بیانیه‌ای خبری رسمی مایکروسافت اعلام کرده است که‌”ما استراتژی جدید را با یک سازمان جدید آغاز کرده‌ایم و ما یک تیم رهبری ارشد شگفت‌انگیز داریم. اندیشه اصلی من در خصوص زمان بازنشتگی خودم این است که این موضوع در میانه تبدیل شرکت ما به یک شرکت ارائه دستگاه‌ها و سرویس صورت می‌گیرد. ما به یک مدیرعامل نیاز داریم که به طور درازمدت در جهت جدید حرکت کند.”

جانشین بالمر در بالاترین نقطه در سلسله مراتب سازمانی مایکروسافت از سوی کمیته ویژه‌ای انتخاب می‌شود که ریاست آن برعهده جان تامپسون است و یکی از اعضای آن بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت است.  در این میان این شرکت از خدمات شرکت Heidrick & Struggles که در واقع خدمات استخدامی به شرکت‌های مختلف می‌دهد، نیز استفاده می‌کند که جستجو در میان کاندیداهای داخل و خارج از مایکروسافت را شامل می‌شود.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.