افزودن تصاویر 360 درجه از بزرگترین باغ وحش‌های جهان به گوگل استریت ویو

با اضافه شدن تصاویر این باغ وحش‌ها کاربران در واقع می‌توانند یک بازدید مجازی از این باغ وحش‌ها داشته باشند و با حیوانات گوناگون در نژادهای مختلف آشنا شوند!

0

فارنت: این روزها اخبار فراوانی از سرویس گوگل استریت ویو به گوش می‌رسد. همین چند روز پیش بود که از رسیدن آمار سرویس استریت ویو گوگل به 3 هزار شهر در 51 کشور جهان خبر دادیم و حالا امروز باید اعلام کنیم که گوگل چندین باغ وحش بزرگ دنیا را به مجموعه سرویس نمای خیابانی خود اضافه کرده است.

Zoologico-de-Bauru-Brazil

با اضافه شدن تصاویر این باغ وحش‌ها کاربران در واقع می‌توانند یک بازدید مجازی از این باغ وحش‌ها داشته باشند و با حیوانات گوناگون در نژادهای مختلف آشنا شوند! شرکت گوگل این مطلب را در مطلبی در ویلاگ خود در روز چهارشنبه اعلام کرده و از آن به عنوان راهی برای دیدن حیات وحش کمیاب “دقیقا از محل زندگی شما” یاد کرده است.

در میان تصاویر اضافه شده می‌توان به تصاویر مرکز تحقیقاتی چنگدو به عنوان پایگاه پرورش و محل زندگی 30 درصد از پانداهای عظیم‌الجثه در حال انقراض و باغ وحش سن‌دیگو کالیفرنیا اشاره کرد. از دیگر مکان‌های اضافه شده ایالات متحده می‌توان از باغ‌وحش‌های آتلانتا، شیکاگو، هاستون و دیگر پارک‌های حیات وحش و باغ وحش‌های اروپا و آسیای جنوبی و ژاپن یاد کرد. این باغ وحش‌ها البته به پارک‌های حیات وحش قبلی اضافه می‌شوند که پیش از این در سرویس استریت ویو گوگل و از میان آن‌ها می‌توان به آکواریوم باغ وحش مادرید اسپانیا و پارک حیات وحش زولوژیک (Parc Zoologic) بارسلونا اشاره کرد.


همانطور که گفتیم اضافه شدن این تصاویر تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های اخیر سرویس نمای خیابانی گوگل بوده و در تابستان اخیر، گوگل تصاویری 360 درجه از بالای برج خلیفه دبی بلندترین برج جهان و همچنین تصاویری از داخل ایرباس A380 به عنوان بزرگ‌ترین هواپیمای مسافربری جهان به مجموعه تصاویر خود اضافه کرده است. اگر چه همچنان وجود تصاویری همچون تصاویر 360 درجه از کلبه کاشف قطب جنوب در یک قرن پیش و به دنیا امدن یک نوزاد در خیابان و در برابر دوربین این سرویس در نوع خود قابل توجه و جذاب است!

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.