آیفون 5 اس با پوشش طلای 24 عیار هم عرضه شد

شرکت Gold Genie، شرکتی که به علت مزین کردن دستگاه‌های الکترونیکی و همچنین گوشی‌های هوشمند به طلا، شهرتی جهانی دارد و اخیرا نیز نسخه طلایی اچ تی سی وان را تولید کرده بود، اکنون نسخه‌ای از آیفون 5 اس با پوشش طلای 24 عیار مزین نموده است.

1

فارنت: شرکت Gold Genie، شرکتی که به علت مزین کردن دستگاه‌های الکترونیکی و همچنین گوشی‌های هوشمند به طلا، شهرتی جهانی دارد و اخیرا نیز نسخه طلایی اچ تی سی وان را تولید کرده بود، اکنون نسخه‌ای از آیفون 5 اس با پوشش طلای 24 عیار مزین نموده است. این نسخه طلایی در رنگ‌های مشکی یا سفید (در قسمت بالایی) و قسمت‌های طلاکاری شده (در وسط، پشت و دوطرف) عرضه خواهد شد.

gsmarena_001آیفون 5 اس با پوشش طلای 24 عیار چون به صورت آنلاک عرضه خواهد شد در همه شبکه‌های مخابراتی سراسر جهان قابل استفاده خواهد بود. آیفون تولیدی این شرکت در سه مدل ساخته شده از طلای زرد، سفید، زرد-قرمز در دسترس خواهد بود.

gsmarena_002مدل 16 گیگابایتی ساخته شده از طلای زرد، 1781 پوند (در حدود 2853دلار) قیمت خواهد داشت و نسخه ساخته شده از طلای سفید، 1865 پوند (در حدود 2988 دلار) و نهایتا نسخه ساخته شده از طلای زرد-قرمز آیفون 5 اس، 1831 پوند (در حدود 2934دلار) قیمت خواهد داشت.

آیفون 5 اس با پوشش طلای 24 عیاراین شرکت همچنین اعلام کرده که به زودی نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی آیفون 5 اس با پوشش طلای 24 عیار نیز عرضه خواهند شد. اگر عاشق این آیفون‌های جدید طلایی شده‌اید می‌توانید با مراجعه به این لینک توضیحات بیشتری را مشاهده فرمایید.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    سلام من طلای زردشو دارم ده میلیون از خارج آوردن خیلی بهتر از آیفون 5 مخصوصا تشخیص اثر انگشت و آی و اس 7