انتشار جزئیات جدید از اکسپریا Z2 سونی

از سایر مشخصات به بیرون درز پیدا کرده این تلفن همراه پردازنده جدید اسنپدراگون 800 آن به همراه دوربین جدید 20.7 مگاپیکسلی و البته فلاش زنون است.

1

فارنت:به تازگی اخباری در اینترنت منتشر شده بود که حکایت از پرچمدار جدید سونی اریکسون با نام Z2 بود که دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IGZO Triluminos و با تفکیک پذیری 500 پیکسل در هر اینچ بود.

Sony-Crystal-LED-display-CES-2012

امروز مشخصات تازه تری از این تلفن همراه با کد رمز آواتار منتشر شده است که نشان میدهد این تلفن همراه  دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با همان فناوری صفحه نمایش است که بدین ترتیب تفکیک پذیری صفحه نمایش این تلفن همراه را به 540 پیکسل در هر اینچ کاهش پیدا میکند.

از سایر مشخصات به بیرون درز پیدا کرده این تلفن همراه پردازنده جدید اسنپدراگون 800 آن به همراه دوربین جدید 20.7 مگاپیکسلی و البته فلاش زنون است که البته در کنار رم 3 گیگابایتی و باتری 3500 میلی آمپری خود نمایی می کند.

این تلفن همراه با اندروید 4.4 کیت کت در نمایشگاه CES 2014 در لاس وگاس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

Source:Phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شاهین می‌گوید

    باسلام خدمت شما میخواستم درمورد خرید اکسپریا زد منو راهنمایی کنید با تشکر