نسخه دو سیم کارت گلکسی نوت 3 با حافظه داخلی و رم کمتر مشاهده شد

دیگر به رسم سامسونگ در عرضه نسخه‌های مختلف پرچم‌داران اندرویدیش عادت کرده ایم. به تازگی نسخه جدیدی از گلکسی نوت 3 دو سیم کارت با حافظه رم و حافظه داخلی کمتر در بنچمارک‌های AnTuTu ظاهر شده است.

0

فارنت: دیگر به رسم سامسونگ در عرضه نسخه‌های مختلف پرچم‌داران اندرویدیش عادت کرده ایم. می‌دانستیم گلکسی نوت 3 در دو نسخه LTE با پردازنده اسنپ‌دراگون 800 و 3G با پردازنده اگزینوس اکتا عرضه خواهد شد اما به تازگی نسخه جدیدی از گلکسی نوت 3 دو سیم کارت با حافظه رم و حافظه داخلی کمتر در بنچمارک‌های AnTuTu ظاهر شده است.

Galaxy-Note-3-DOUS-AnTuTu

این نسخه جدید که احتمالاً با شماره مدل N9002 و با نام Galaxy Note 3 DOUS عرضه شود در تست بنچمارک AnTuTu امتیاز بسیار خوب 31276 را کسب کرده و به نظر به جز حافظه داخلی و میزان رم تفاوت دیگری با نسخه تک سیم کارت نداشته باشد. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید حافظه داخلی این نسخه تنها 16 گیگابایت است؛ در حالی که گلکسی نوت 3 تنها در نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی معرفی شد.

N9002-Galaxy-Note-3

همچنین میزان رم دستگاه 2.5 گیگابایت ذکر شده که کمتر از رم 3 گیگابایتی نسخه تک سیم کارته است. البته ممکن است میزان رم توسط بنچمارک AnTuTu به اشتباه ذکر شده باشد و یا شاید سامسونگ برای حفظ قیمت مدل دو سیم کارت از رم کمتری استفاده کرده باشد.

به هر حال هنوز معلوم نیست که نسخه دو سیم کارت گلکسی نوت 3 به صورت جهانی عرضه خواهد شد و یا تنها مربوط به اپراتورهای چین و کره خواهد بود اما وجود نسخه دو سیم کارت برای پرچم‌داران اندرویدی همواره توسط کاربران ایرانی با استقبال خوبی مواجه شده است.


پایان مطلب/

Source: GSMinsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.