سامسونگ 38 میلیون دستگاه گلکسی نوت فروخته است

وقتی دو سال پیش سامسونگ فبلت گلکسی نوت را معرفی کرد هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم چنین گوشی بزرگی روزی موفقیت امروز را کسب کند. اما حالا نه تنها سامسونگ سه دستگاه فبلت گلکسی نوت بلکه سه تبلت نوت نیز تولید کرده است و رقبا نیز به فکر ورود به عرصه فبلت‌ها هستند.

0

فارنت: وقتی دو سال پیش در نمایشگاه IFA 2011 سامسونگ فبلت گلکسی نوت را با صفحه نمایش 5.3 اینچی معرفی کرد هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم چنین گوشی بزرگی روزی موفقیت امروز را کسب کند. اما حالا نه تنها سامسونگ سه دستگاه فبلت گلکسی نوت بلکه سه تبلت نوت نیز تولید کرده است و رقبا نیز به فکر ورود به عرصه فبلت‌ها هستند.

Galaxy-Note-II

از سامسونگ خبر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای موفق شده تاکنون 38 میلیون دستگاه گلکسی نوت 1 و 2 را به فروش برساند. این خبر از مدیر ارتباطات سامسونگ موبایل JK Shin نقل شده است و خوب است بدانید این رقم شامل فروش تبلت‌های گلکسی نوت 10.1 و گلکسی نوت 8.0 نمی‌شود. سامسونگ امیدوار است بتواند به لطف قابلیت‌های منحصر به فرد گلکسی نوت 3 10 میلیون از این فبلت را نیز به فروش برساند اما مدت لازم برای این‌کار را اعلام نکرده است. همچنین این مدیر سامسونگ تعداد دقیق فروش هر یک از فبلت‌ها را مشخص نکرده است؛ به عنوان مثال خوب است بدانید گلکسی نوت 2 تنها در مدت دو ماه توانست 5 میلیون فروش داشته باشد.

Galaxy-Note-3-Air-Command

موفقیت سامسونگ در فروش فبلت‌های نوت را می‌توان در علاقه کاربران به صفحه نمایش‌های بزرگ و با کیفیت، قابلیت‌های منحصر به فرد یادداشت برداری به کمک قلم S Pen، استفاده از بهترین سخت‌افزار سامسونگ در این فبلت‌ها و عرضه گسترده جهانی آن‌ها دانست. در حال حاضر گلکسی نوت 2 به صورت رسمی در 128 کشور جهان عرضه می‌شود و انتظار می‌رود گلکسی نوت 3 نیز در همین تعداد یا تعداد بیشتری از کشورها رسماً عرضه شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.