انتشار اولین تصویر از فبلت 6 اینچی نوکیا لومیا 1520

مدتی بود که شایعاتی در مورد فبلتی از نوکیا به گوش می‌رسید تا این‌که امروز اولین تصویر رندرشده رسمی این فبلت که احتمالاً لومیا 1520 نام خواهد داشت منتشر شده است.

0

فارنت: مدتی بود که شایعاتی در مورد فبلتی از نوکیا به گوش می‌رسید تا این‌که امروز اولین تصویر رندرشده رسمی این فبلت که احتمالاً لومیا 1520 نام خواهد داشت منتشر شده است.

وقتی سامسونگ اول بار در IFA 2011 فبلت گلکسی نوت را معرفی کرد شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که کاربران چنین علاقه‌ای به گوشی‌های غول‌آسا نشان بدهند اما حالا پس از سامسونگ شرکت‌های مختلفی مانند ال‌جی، سونی و اچ‌تی‌سی و شاید هم اپل و حالا هم نوکیا قصد دارند در زمینه فبلت‌ها فعال باشند.

Nokia-Lumia-1520-leak

تصویر بالا که توسط اکانت توییتر مشهور @evleaks درز کرده است فبلت Lumia 1520 نوکیا را با طراحی آشنای سری لومیا نشان می‌دهد. همان‌طور که از کاشی‌های زنده یا همان Live Tileهای زیاد صفحه‌نمایش مشخص است لومیا 1520 احتمالاً صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p خواهد داشت؛ ویندوزفون در آپدیت GDR3 از این وضوح پشتیبانی می‌کند.

دوربین این فبلت به خوبی لومیا 1020 نخواهد بود اما احتمالاً تصاویری به خوبی لومیا 925 را ثبت خواهد کرد. پردازنده لومیا 1520 هم یک مدل چهارهسته‌ای اما نامشخص از سری اسنپ‌دراگون کوالکام خواهد بود که بر روی نسخه جدید ویندوزفون عمل خواهد کرد. منابع پیش از این اعلام کرده‌اند که این فبلت در حال حاضر بر روی اپراتوی AT&T امریکا تست می‌شود و تا پایان سال عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.