تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ لو رفت

به خوبی می‌دانیم که سامسونگ قرار است از یک ساعت هوشمند برای رقابت با ساعت هوشمند آینده اپل رونمایی کند و اکنون تصویر و مشخصات جدیدی از این تلفن همراه منتشر شده است.

0

فارنت: به خوبی می‌دانیم که سامسونگ قرار است از یک ساعت هوشمند برای رقابت با ساعت هوشمند آینده اپل رونمایی کند و اکنون تصویر و مشخصات جدیدی از این تلفن همراه منتشر شده است.

samsung-smartwatch-1

این ساعت هوشمند که Galaxy Gear نام گرفته است در نمونه ابتدایی دارای یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی به همراه بلندگو و یک دوربین 3 مگاپیکسلی در روی بند خود است که البته سبک ولی حجیم است.

برای پشتیبانی از سیستم فرامین صوتی سامسونگ اس مجموعه‌ای از برنامه‌ها شامل ضربان قلب و سنجش میزان کالری به همراه قدم شمار و برنامه‌های جانبی دیگر نیز در این ساعت تدارک دیده شده است.

این ساعت همچنین دارای ویژگی های عملکردی مستقل برای اتصال به شبکه‌های اجتماعی از طریق طریق اینترنت بی سیم یا همان وای فای است که بدین معنی است که این ساعت به تلفن همراه هوشمند وابسته نبوده و به صورت مستقل نیز برای وب گردی کاربرد دارد.

در ضمن این ساعت با یک بار شارژ دارای ده ساعت کارکرد خواهد بود که شاید برای یک ساعت بسیار کم باشد ولی با برنامه‌های جانبی متنوع به اندازه کافی مناسب به نظر می‌رسد .

به هر جال Galaxy Gear در چهار شنبه توسط سامسونگ رونمایی رسمی خواهد شد و خوانندگان عزیز فارنت می‌توانند اطلاعات بیشتر در مورد این ساعت را در آن روز مطالعه کنند.

Source:Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.