انتشار آپدیت جدید امنیتی برای اندروید 4.3 تمامی دستگاه‌های نکسوس

این به‌روزرسانی کوچک که تنها 2 مگابایت حجم دارد بر روی دستگاه‌های نکسوس شامل گلکسی نکسوس سامسونگ، نکسوس 4، نسخه 3G نکسوس 7 و نکسوس 10 دیده شده است.

0

فارنت: یک به‌روزرسانی جدید برای اندروید 4.3 ظاهرا از روز گذشته بر روی دستگاه‌های نکسوس منتشر شده است. این به‌روزرسانی کوچک که بنابر گزارش‌ها تنها 2 مگابایت حجم دارد بر روی دستگاه‌های نکسوس شامل گلکسی نکسوس سامسونگ، نکسوس 4، نسخه 3G نکسوس 7 و نکسوس 10 دیده شده است و ظاهرا هدف آن برطرف کردن یک مشکل امنیتی نامشخص در نسخه اندروید این دستگاه‌ها بوده است.

Nexus-4-Android-4.3-update

این به‌روزرسانی Build Number اندروید شما را از JWR66V به JWR66Y تغییر خواهد داد  و البته دیروز خبری در خصوص دریافت آن توسط دستگاه‌های نکسوس 4 در هفته آینده منتشر شده بود. اگر شما هم مانند ما هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید ظاهرا باید کمی منتظر بمانیم.

Android-4.3-minor-update-to-come-OTA

جالب است بدانید که ظاهرا این مشکل امنیتی در اندروید 4.3 توسط متخصصان امنیتی سایمانتک پیدا شده بود و در آن به ضعف بخش رمزنگاری معماری جاوا این نسخه از سیستم عامل اندروید اشاره شده بود.  پس از اعلام سایمانتک، بلافاصله مهدسبخش امنیتی اندروید آدریان لادویگ در گفتگو با یک وب‌سایت خبری ضمن تائید این موضوع تاکید کرد که این نقطه ضعف در تمامی نسخه‌های اندروید تا نسخه 4.2 در این خصوص دیده می‌شود!

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.