تماشا کنید: تمسخر کاربران اندروید و iOS در تبلیغ جدید لومیا 1020 نوکیا

30

نوکیا این روزها طوری وانمود می‌کند که انگار هراسی از جدال با اندروید و iOS ندارد و حالا با انتشار ویدئوهای تبلیغ لومیا 1020 به وضوح دو سیستم عامل رقیب خود را هدف قرار می‌دهد. به هر حال وقتی نوکیا لومیا 1020 را با دوربین 41 مگاپیکسلی آن عرضه کرده است شاید بتوان حق رابه نوکیا داد که اینگونه بدون واهمه در تلاش برای نشان دادن تفاوت محصولات خود با سایر دستگاه‌های هوشمند بازار باشد.

حالا آخرین ویدئو تبلیغ لومیا 1020 دوباره سراغ سیستم‌عامل‌های رقیب و البته کاربران آنها رفته و  کاربران اندروید و iOS را به صورت گروهی نشان داده که بدون هدف تنها به گرفتن عکس‌های زیاد فکر می‌کنند و اصلا به ثبت واقعی لحظه‌ها نمی‌اندیشند!

در این ویدئو که مطمئنا شما را هم به خنده وا می‌دارد کاربران اندروید و iOS بدون محابا در حال عکسبرداری از هر گوشه و کناری دیده می‌شوند وحتی کار به جنگیدن با یکدیگر هم کشیده می‌شود. البته در این ویدئو تبلیغ لومیا 1020 یک نفر هم وجود دارد که دورتر از هیاهو و شلوغی جمعیت از در حال ثبت لحظه‌هاست و خب فکر کنم خودتان هم حدس زده‌اید که این یک نفر، تنها می‌تواند لومیا 1020 نوکیا داشته باشند!

اگر چه این ویدئو تبلیغاتی جالب می‌تواند حرف کیفیت لومیا 1020 نوکیا را به میان آورد اما در عین حال به نظر می‌توان به نوعی آن را اعتراف نوکیا در خصوص تعداد کم کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت هم باشد!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

30 نظر برای این مطلب
  1. علی ریگی می‌گوید

    من واسم دوربین و کار کردن بانت خیلی مهمه میخوام لومیا۱۰۲۰ بخرم نظرشما چطوره

    1. محمد می‌گوید

      لومیا 930 بگیر بهترین دوربینو داره

  2. زهرا می‌گوید

    سلام
    چرا برای برندهای کشورهای دیگه دعوا می کنین.
    به نظر من برند مهم نیست. کارایی مهمه. من هم نوکیا داشتم هم گالکسی هم ایفون
    در این که نوکیا از لحاظ استحکام حرف اولو میزنه هیچ شکی نیست و وارد کردن سیستم سیمبین شاهکاری بود
    سیستم اندروید در حال حاظر جذابه. کارایی بیشتری داره و ارتباطات را با استفاده از نت اسون کرده
    اما این به این معنی نیست که برند دیگه ای نتونه انقلاب کنه. ما باید منتظر باشیم
    اما من شخصا از کارایی موبایل دوربین خوب هم میخواستم به عنوان گجت. نمیشه که همه جا دوربین دنباله خودت راه بندازی. اینجا لومیا مزیت داره
    و اما اپل. به نظر من اپل فقط اسمه که با محدود کردن امکاناتش خودشو مسخره کرده. ما راحتی میخوایم. رفاه

  3. ارسلان می‌گوید

    سلام دوستان.اولا کاملا با صحبت اقا محمد موافقم.واقفا همینطوره و هرکسی با توجه به سلیقه و نوع استفاده باید گوشیشو انتخاب کنه و تعصب داشتن واقعا بیخوده….من خودم از همه ی برندها بجز موتورولا گوشی داشتم و تقریبا 2 ماهی یبار گوشیمو عوض میکردم تا اینکه لومیا 920 گرفتم و واقعا دیگه بهونه ای واسه تعویضش پیدا نکردم….البته نمیخوام تبلیغ کنم و انصافا ایفون 5 هم عالیه و خودمم یکیشو دارم.فقط میخوام یه حرفو خدایی از ته دل بزنم اونم اینکه از همه ی بزرگواران هیچوقت بدون اطلاع قضاوت نکنن و صرفه شنیده هاشون نظر ندن…در اخر طبق تجربه خودم به قطعیت میگم که شرکت نوکیا به هیچ وجه عقب نیفتاده و محصولات اخیر اون اصلا قابل مقایسه با دیگر برندها نیست و خیلی خیلی خیلی خاص و منحصر به فرد هستن.با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی شما

  4. محمد می‌گوید

    چرا باهم دیگه دعوا میکنین هرکس یه سلیقه ای داره ی نظری داره من هر گوشی که بگی داشتمو استفاده کردم از نوکیا 6670 (الانم دارم و استفاده میکنم )گرفته تا اکسپریا ray و s2 و XPRIA Z1 .گول دوربین z1 رو خوردم رفتم خریدمش گوشیش معرکه است ولی باتری شارژ کم نگه میداره و تو عکساش پره نویز اس2 هم داشتم خداییش زمان خودش گوشی باحالی بود و ازش راضی بودم الان هم لومیا 920 دارم از اینم خیلی راض ام ولی بی تعصب هر سیستم عاملی کارایی خودشو داره ی زمانی میاد کلی غوغا به پا میکنه و میره مثه سیمبین که واس خودش غولی بود الانم اندرویید کلی یرا خودش دکو پز داره کلی امکانات عالی داره و…. زمانی بود که جاوا سلطان بود الان چی شده جاوا کجاست سیمبین کجاس. پس زیاد جو نگیر نشین و باهم دعوا نکنین هر روز علم داره پیشرفت میکنه فردا پس فردا ی سیستم عامل جدید میاد از اندروید و ویندوز فون بهتر پس بهتره با تکنولوژی جلو بریم ن با چیزای پیش پا افتاده و حمایت از سیستم عاملی که خودومن دوستش داریم و باهاش کار میکنیم شاید اشخاص دیگه از کار با سیستم عامل های دیگه راحتن و مشکلی باهاش ندارن .

  5. elham می‌گوید

    فقط glx دعوا نکنییید:D

  6. سمن می‌گوید

    من خودم اصلا طرفدار اندروید نیستم
    نوکیا چند وقته دوباره اومده روی کار این گوشیم واقعا حرف نداره . هم ظاهری هم برای ویندوز 8 ـِش ..
    درسته گوشی گوشیه نه دوبین عکاسی ولی واقعا نمیشه از کیفیت عکسا و فیلمبرداریش گذشت !
    اگه یه روزی گوشیمو عوض کنم یا دوباه نوکیا میگیرم یا اپل ..

  7. Mersede می‌گوید

    Az Nazare man (Nokia lumia 1020) aye vaghti azash estefade konid mifahmid…

  8. erfan می‌گوید

    age tavajoh konid samsung mirine toye piyano!

  9. HHH می‌گوید

    JUST XPERIA Z1

  10. هادی می‌گوید

    واقعا جالب بود. واقعیت همینه. نوکیا واقعا سره :x

  11. Hadi می‌گوید

    مثل این که یادتون رفته نوکیا روزی بهترین گوشی هارو زد که هیچ شرکتی نبود.الانم بهترین گوشی هارو میزنه.کسی گوشی شناس میدونه نه کسی که فقط ظاهرگوشی و یه سیستم اندروید که بچه بازی شده همه دارن.روزی میاد که همتون تو کف گوشی های نوکیا میمونین مثل همین 1020.واقعا نوکیا سرترازهمه.شرکت سامسونگ که گوشی هاش همه چینی.اچ تی سی هم که اشغال.سونی هم چینی.فقط نوکیا برای همیشه.

    1. سپهر می‌گوید

      اما مثل اینکه خودتم نتونستی از اپل ایراد بگیری! اونایی هم که دارن از اندروید و آیفون ایراد میگیرن برن با همون 1100 نوکیا سر کنن چون همون امکانات به دردشون میخوره . فقط اپل ، فقط آیفون

      1. حسنی می‌گوید

        فقط سامسونگ

      2. امیر می‌گوید

        اپل فقط برای سرگرمی و بازیه چه قابلیتی داره آخه پول مفت داره هرکی بخره بورو پی اس پی بخر بهتره

    2. amir می‌گوید

      eyal.khosham umad.dar zemn samsung koree hast.htc tailandi va sony japoni.
      BAZAM mese hamishe NOKIA barande mishe!
      be salammati nokia.
      :)

  12. آبتین می‌گوید

    آندروید چه کوفت و زهر ماری دیگه…. همین الان داری با ویندوز کار میکنی…. دست وردار کجا تموم شده…. یه گوشی به من نشون بده با 100 بار زمین خوردن خراب نشه… همه با هم (نوکیا) یه LUMIA بگیر دستت بعد بشین بگو samsung HTC … اونم از IPHONE همه چیش مصخرس… از ضبط صدا گرفته تا وصل شدنش به کامپیوتر… ول کن بابا تورو خدا…. اون موقع که موبایل نمیدونستین چیه نوکیا داشت گوشی می زد…. هون سیمبین که الان اندروید اومده… با سپاس….

    1. apple fan's می‌گوید

      آبتین خان اولا که مصخره از نظر املایی شکل درستی نداره و باید بگید مسخره.
      دوما این که لومیا ۱۰۲۰ یه دوربین هستش که روش موبایل هم گذاشتن، این دلیل برتری به سیستم عامل های دیگه نمیشه، قدمت گوشی سازی هم به برتری کاری نداره. به نظر من خرید اندروید یا ios خیلی معقول تر البته اگه یه گوشی هوشمندِ همه کار میخواید نه یه دوربین که باهاش شماره بگیرید.

      1. MaSOuD می‌گوید

        Apple fan
        Injoori Ke Maloome Shoma Na Az Gooshi Chizi Midooni, Na Technology. Windows 8 Rooye Mobile Harf Nadare. Age Fan-e ye Brand Hasti, Niazi Nist Doroogh Begi Aziz Jan.

        1. ehsan می‌گوید

          اشتباه شما همین جاست .یه بار با ios کار کنی دیگه یادت میره ویندوز رو چطوری مینویسن.در ضمن شما که ادعا میکنی خیلی حالیته ، تو سایت فارسی، انگلیسی ننویس.

          1. MaSOuD می‌گوید

            Aghaye Etiketi Pas Chera Esmeto Farsi Naneveshti? lol

      2. Amir می‌گوید

        گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف

        1. قاسم می‌گوید

          گربه هر وقت دستش به گوشت گندیده برسه میگه پیف پیف…

  13. Metro می‌گوید

    نوکیای عزیز…مردم اسمارت فون با امکانات میخوان نه دوربین خبرنگاری!

  14. pldn می‌گوید

    کجا منظورش عکس گرفتن زیاد و بدون هدفه …

    منظورش اینه که اونا برای گرفتن عکس خوب حتما باید نزدیک به تصویر باشن اما نوکیا از دور هم میتونه عکس با کیفیت بگیره (اشاره به 41 مگاپیکسلی بودنشه)

    1. mr.x می‌گوید

      41 یا 14؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      41 مگا پیکسل؟

      1. نام شما می‌گوید

        پ ن پ1 مگاپیکسل

  15. پوست خربزه می‌گوید

    طرف رو تو ده راه نمیدادن، سراغ کدخدا رو میگرفت!!!
    نوکیا جان! روزگار تک سواریت، با سماجت رو سیمبین از هم پاشید. برای برگشتن دوباره به میدون نبرد، چیزی بیشتر از کلیپای کمدی و یه دوربین خدا پیکسلی لازم داری.

  16. میترا می‌گوید

    در عین حال به نظر می‌توان به نوعی آن را اعتراف نوکیا در خصوص تعداد کم کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت هم باشد!

    اینو باهاتون کاملا موافقم دی:

  17. منصور می‌گوید

    خیلی باحال بود.
    اگر چه اندرویدی بودم اما این یه کمدی محض بود :)