سیزدهم شهریور تاریخ رونمایی رسمی از گوشی هوشمند هونامی i1 سونی

یکی از گوشیهایی که از ماهها پیش حرف و حدیثهایی درمورد زمان معرفی آن به گوش می‌رسید، گوشی سونی i1 یا همان هونامی است.کمتر از دوهفته پیش تیزری بر روی یکی از انجمنها مشاهده شد که تاریخ سیزدهم شهریورماه را به عنوان زمان رسمی معرفی این گوشی ذکر کرده بود اما امروز، در گزارشی این مورد تایید و بدین ترتیب شاهد معرفی پرچمدار جدید سونی در تاریخ یادشده و در برلین خواهیم بود.

0

فارنت:  یکی از گوشی‌هایی که از ماه‌ها پیش حرف و حدیث‌هایی درمورد زمان معرفی آن به گوش می‌رسید، گوشی سونی i1 یا همان هونامی است. کمتر از دوهفته پیش تیزری بر روی یکی از انجمن‌های ایترنتی مشاهده شد که تاریخ سیزدهم شهریورماه را به عنوان زمان رسمی معرفی این گوشی ذکر کرده بود. امروز، در گزارشی این مورد تایید و بدین ترتیب شاهد معرفی پرچمدار جدید سونی در تاریخ یادشده و در برلین خواهیم بود.

url

این تاریخ، دوروز قبل از شروع IFA2013 در برلین است. سونی i1 هونامی، به احتمال زیاد از یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی بهره خواهد برد و از لنزهای سری جی سونی برای عکسبرداری بهتر در نورکم استفاده می‌کند.

Sony-Honami

با وجود عرضه گوشی محبوب، سونی اکسپریا زد، سونی همچنان 3.8 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. این شرکت تخمین زده در سال 2013، تعداد 42 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند. از سوی دیگر سونی امید دارد در همین تاریخ، لنزهای دوربینی قابل تعویض را برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون معرفی کند. این لنزها از طریق یک آهن‌ربا به گوشی متصل شده و به مموری کارت نیز مجهزند.

به نظر می‌رسد 13 شهریورماه، روزی پرمشغله برای این برند ژاپنی باشد. از سوی دیگر کمپانی رقیب، سامسونگ هم امیدوار است بتواند معرفی موفقی از گلکسی نوت 3 را به انجام برساند.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.