آیا این اولین تصویر از نکسوس 5 گوگل است!؟

اولین تصویر نکسوس 5 گوگل ساخت ال جی! به طور غیر رسمی توسط سایت آلمانی TechTastic منتشرشد. این تصویر که پشت گوشی نکسوس 5 را نمایش می دهد

0

دستگاه‌های نکسوس به علت استفاده از اندروید خالص و همچنین دریافت سریع‌تر به روزرسانی‌ها، همواره مورد توجه دوستداران گوشی‌های اندرویدی بوده و هستند و دقیقا همین استقبال و توجه، باعث تمرکز بیشتر خبرها بر روی این دستگاه‌ها شده است. اما حالا و در آخرین خبر از دنیای نکسوس‌ها، اولین تصویر از نکسوس 5 گوگل ساخت ال‌جی! به طور غیر رسمی توسط سایت آلمانی TechTastic منتشرشده است.

این تصویر که پشت گوشی نکسوس 5 گوگل را نمایش می دهد، سمت و سوی جدیدی را برای گمانه زنی‌هایی که مدعی بودند نکسوس جدید، برپایه گوشی G2 ال‌جی طراحی خواهد شد، مشخص می‌کنند. تصویر زیر حداقل تاکیدی بر این نکته است که کلیدهای پشتی G2، به محل اصلیشان در قسمت سمت چپ گوشی بازگشته‌اند.

نکته جالب توجه اینکه، به نظر می‌رسد یک دکمه کوچک‌تر هم در بالای کلیدهای تنظیم صدا قرارگرفته باشد که به عنوان کلید قفل وخاموش / روشن گوشی یا حتی کلیدی برای قطع صدا در نکسوس 5 گوگل استفاده شود.

این منبع آلمانی اطلاعاتی را نیز در خصوص مشخصات سخت افزاری فاش کرده است. بنابر ادعای این سایت، نکسوس 5 گوگل از پردازنده Snapdragon 600 و دوربین پشتی 10 مگاپیکسلی بهره خواهدبرد. نکته قابل توجه ادعای این سایت مبنی بر تجهیز نکسوس 5 به جدیدترین نسخه اندروید، اندروید 5 است. البته سکوت خبری در قبال عرضه نسخه جدید اندروید، شبهه ما را در خصوص تجهیز این دستگاه به اندروید 5 افزایش می‌دهد.

Source: Tech Tastic,Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.